CB550 met wat werk

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
1
Hilversum
Een kennis van mijn vader heeft nog een cb'tje staan waar hij vanaf wil.
Veel details weet ik niet, niet eens zeker of het een 500 of 550 was.

Maar hij heeft een blauwe tank, die keer dat ik hem gezien had stond alles er nog vrij netjes en ook redelijk origineel bij. Heeft net een ander blok gekregen.
Heeft een keer gelopen maar op dit moment loopt hij dus niet, hij vertelde wel dat het blok verder prima liep.

Een lekkere vage advertentie dus, ik zal hem zo even om meer details vragen.

Mocht je contact met de eigenaar willen dan neem je mijn nickname, plakt daar sss@gmail.com achter en ik breng je dan verder in contact.
 
Laatst bewerkt:
Ja sorry Gais, maar wees eens een beetje reeël man...

een 550f in deze staat, ook met blok levert je dat niet op. De bochten zijn verre van span...en dan moet je er ook nog eens aan gaan werken :X

Ding brengt 250 euri op. Niet dat ik het er voor geef..heb net twee motoren verkocht van dit type, in goede staat, lopen, niet lekkend, geheel en volledig gesjek noem maar op en dat verkoop je dan voor 850-900 euri.. :N
 
..zal onze Gais toch echt weinig uitmaken, denken jullie niet ?!?! :X


"...Een kennis van mijn vader heeft nog een cb'tje staan waar hij vanaf wil.
Veel details weet ik niet, niet eens zeker of het een 500 of 550 was."

Says it all ;)


Dus hou vol, ...hou hoop !

..€750 is wel teveel, maar €100 zeker te weinig ! dus ik denk dat Gais die mail niet heeft doorgestuurd :N
 
..zal onze Gais toch echt weinig uitmaken, denken jullie niet ?!?! :X


"...Een kennis van mijn vader heeft nog een cb'tje staan waar hij vanaf wil.
Veel details weet ik niet, niet eens zeker of het een 500 of 550 was."

Says it all ;)

Laat maar eens horen wat hij ermee wil


Dus hou vol, ...hou hoop !

..€750 is wel teveel, maar €100 zeker te weinig ! dus ik denk dat Gais die mail niet heeft doorgestuurd :N

Wie niet waagt wie niet wint, toch?
O-)
 
..zal onze Gais toch echt weinig uitmaken, denken jullie niet ?!?! :X
:^
Hij vroeg aan mij of ik nog iemand wist dus dacht zet hem hier ook maar even neer, kans op een liefhebber is dan ook wat groter. Zal hem wel even naar dit topic laten kijken.
Overweeg ook om die motor hier even neer te zetten, kan ik kijken of ik hem terug in rijdende staat kan brengen. Hij helpt mij ook weleens met het een en ander dus doe het graag voor hem.

Zou 750 wel reeel zijn als je gewoon op de motor kan stappen en ermee naar huis kan rijden?
 
Laatst bewerkt:
:^

Zou 750 wel reeel zijn als je gewoon op de motor kan stappen en ermee naar huis kan rijden?

Als ik zo de prijzen een beetje vergelijk dan heb je daar wel meer kans op.
Er staan er ook veel voor een eurootje per cc.
succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan