CB550: Schijfremmen

Hee jongens, interessante discussies hoor :P , maar nou weet ik nog steeds niet wat voor remblokjes ik nodig heb voor mn cb550 met dubbele schijf.. :X
 
Hee jongens, interessante discussies hoor :P , maar nou weet ik nog steeds niet wat voor remblokjes ik nodig heb voor mn cb550 met dubbele schijf.. :X

..even naar de honda dealer, euro's op de toonbank en ze liggen binnen 2 minuten voor je neus (Ferrodo waarschijnlijk...goed spul) ;)
 
das geen verkeerd idee tria. Trouwens mijn cb-tje sloeg vandaag in 1 keer aan :Y
IK had ff een aantal keren met de kickstarter rondgetrapt en toen 1 kker op startknop en hij liep, wat een lol. Volgens mij moet ook de carberateur schoon gemaakt worden want er blijft een vlotternaald hangen. mzzl maar weer :W :W
 
weet iemand hoe je die plunjer met afdichtring fatsoenlijk uit de linkerhelft remklauw kan krijgen?
Voorzichtig(!) met perslucht eruit blazen, via de aansluiting van de remleiding.
Met de nadruk op voorzichtig; het zuigertje wordt anders een projectiel.....
Je kan ook de klauw weer op de rempomp aansluiten, wat vloeistof erin en hem er zo uitpompen (heb ik zelf zo gedaan, leek me veiliger dan met perslucht).
 
Terug
Bovenaan Onderaan