cb550f blauw / origineel €700

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister zijn de Kijkers geweest,.. ik had de motor zaterdag afgesteld en liep eigenlijk erg mooi (klein scheurtje in aanzuigrubber van carb --> cilinder= valse lucht) dus hij liep niet helemaal perfect. Er zit blijkbaar wat vuil in de tank, want er kwam wat rommel uit het vlotterbakje (wat resulteerde in een motor die op 3 cilinders ging lopen) jammerlijk, want op zich liep hij prima.. maar de carb's er nog een keer afhalen doe ik maar niet meer, sterker nog: ik verkoop hem zo.. prijs gaat zeker naar beneden, dus mag nu opgehaald worden voor €700

let wel: zo meenemen en zelf op een zaterdag middag de carburateurs erachter vandaan halen (half uurtje).. even de sproeiers doorblazen en het inlaatrubber vervangen..
 
Heb wel interesse, die problemen moeten op te lossen zijn. Alleen vind dan 700 euro wel wat veel. Natuurlijk snap ik wel dat je kosten hebt gemaakt aan de accu enzo... Maarja wie weet wat voor kosten er allemaal nog bijkomen. En tank moet ook ff netjes gemaakt worden.

Wat is de km stand eigenlijk?
 
Mooi motorfiets hoor en gezien zijn leeftijd ziet hij er nog goed uit. Vroeger ook een CB550F supersport gehad van 1977 altijd met plezier meegereden.
Succes met de verkoop.
 
Heb wel interesse, die problemen moeten op te lossen zijn. Alleen vind dan 700 euro wel wat veel. Natuurlijk snap ik wel dat je kosten hebt gemaakt aan de accu enzo... Maarja wie weet wat voor kosten er allemaal nog bijkomen. En tank moet ook ff netjes gemaakt worden.

Wat is de km stand eigenlijk?

..Als je een filter tussen de tank en carburateurs zet is het waarschijnlijk al verholpen. Ik had de carbys er binnen 40 minuten op (sproeiers doorgeblazen) en weer op.. dus daar ga ja niet veel op afdingen ;) .. Tank is idd niet heel netjes, maar voor €850 koop je een red3elijk gespoten zwart ding met weinig origineels eraan, dus de prijs ga ik niet veel aan doen.. als ik ineens zin krijg hem te maken, gaat de prijs vrolijk omhoog :+

Als je interesse hebt, mail maar even (PM) of bel 06- 1111 8371 (goed bod is welkom !)
 
ik ben van zeeland gemeente hulst zou je die tot daar brenge indien ik hem neem voor 750

maar moet het thuis er nog even over hebben ook
 
ik zal moeten passen komt niet goed bij de vriendin...
ben al bezig aan een cb500 caferacer en ik heb net nog dit weekend een gs500 gekocht
en een 3de erbij word wat veel
 
schopje voor deze motor met een eerlijke prijs...mensen let even op het orginele uitlaatsysteem...niet meer te krijgen ! Zelfde geldt voor de buddyseat....

Tank is voor niet al teveel centjes gewoon te spuiten, stickers erop en je bent koopman !

oftwel...

schupke
 
schopje voor deze motor met een eerlijke prijs...mensen let even op het orginele uitlaatsysteem...niet meer te krijgen ! Zelfde geldt voor de buddyseat....

Tank is voor niet al teveel centjes gewoon te spuiten, stickers erop en je bent koopman !

oftwel...

schupke
:} thnks !
 
Is wel een hele leuke ! ben aan het twijfelen, zo'n honda had ik als eerste motorfiets ! a long time ago !!! twijfel !!
 
full

om de twijfel wat om te laten slaan in ... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan