CB600F Hornet 2005 25 kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

MRA

MF veteraan
18 jul 2008
11.580
0
Ik wil hierbij kijken of er interesse is voor mijn Hornet.

Het gaat om een Hornet uit 2005.
Kleur is oranje. Vrij uniek, je ziet ze niet veel.
Er staat net geen 11.000 kilometer op.
Bandjes zijn nog goed voor een paar duizend kilometer.
Seatcover zit erbij, in de orginele oranje kleur gespoten.

Hij staat op 25 kw, op het gas begrenst met uitdraai.
Dit kan makkelijk terug gezet worden naar vol vermogen.

Zit een Akrapovic SP Slip on titanium demper bij, moet alleen nog gemonteerd worden.

Foto's:
5nuotf.jpg"]afbeelding

21czew6.jpg"]afbeelding

34njl03.jpg"]afbeelding

28k0cp0.jpg"]afbeelding


Even voor de duidelijkheid, deze demper komt erop.
161ykwj.jpg"]afbeelding


VRAAGprijs: 4900 euro.

Inruil Suzuki GSX-R 600 K7 mogelijk met bijbetaling van mijn kant.
 
Laatst bewerkt:
Haha, sorry Youri.. Heb wat ander speelgoed op het oog :Y
 
Waarom zou je deze in *piets* naam weg doen? Gewoon het 25kw kidje er af en gaan met die banaan. Als het kidje er af is heb je bijna 3,2x zoveel vermogen. Dat wordt opnieuw temmen dan.
 
Gaat niet om 25 kw of niet. Naked is gewoon niet mijn ding. Ik ben toch echt een supersport meid. Hornet is er gekomen als tijdelijke motor aangezien mijn RS 125 2006 altijd stuk ging, vandaar. :)
 
Dat klopt. Probeer alleen te zeggen dat de Hornet niet weggaat, omdat ik bijna 25 kw af kon zijn. Ik moet nog tot 1 juli 2011 namelijk. :)
 
Bedankt voor de tip, maar ik ga voor een Suzuki GSX-R 600 K6/K7.
 
Wat doe je nou??? Ik begijp je bovenstaande verhaal goed, maar toch vind ik dat je beter op naked bike zit en rijdt dan op supersport zoals ik ook in hornet-topic aangaf!

Toch wens ik je succes met verkoop van je mooie bike!
 
Op het gevaar af dat ik iets stoms vraag, maar hoe zet je deze weer terug op vol vermogen?
Ringetje weghalen zodat het gashendel weer volledig kan opengaan. Je kan hem nu maar voor ongeveer de helft opendraaien. En nee, het is geen stomme vraag :)
 
Wat doe je nou??? Ik begijp je bovenstaande verhaal goed, maar toch vind ik dat je beter op naked bike zit en rijdt dan op supersport zoals ik ook in hornet-topic aangaf!

Toch wens ik je succes met verkoop van je mooie bike!
Dankjewel! En ik weet het, ik zit waarschijnlijk beter op de Hornet, maar ik vind supersport houding toch fijner rijden dan zo rechtop. Ben altijd een supersport meid geweest en die gaat er dus ook weer komen. Inmiddels in verschillende therapieen voor mijn rug en ook dat komt goed. :)
 
Ahh -O- Superfietsje :Y Hopelijk ben je d'r snel vanaf en kan er een dikke gixxer komen :Y Succes met de verkoop *O* :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan