CB600F Hornet carbs parts ( PC34)

Vinnie165

MF veteraan
5 apr 2005
2.823
1
Helchteren
Ik zou graag de 4 vlotterbak dichtingen vervangen samen met de vlotternaalden maar ik vind nergens deze onderdelen terug op het net.. niet op bikebandit, mrcycles niet en ook niet op cmsnl... iemand nog andere sites waar ik ze kan vinden ?

oh ja een wphb zou ook heel praktisch zijn :-)

Alvast bedankt jongens..
 
Ik zou graag de 4 vlotterbak dichtingen vervangen samen met de vlotternaalden maar ik vind nergens deze onderdelen terug op het net.. niet op bikebandit, mrcycles niet en ook niet op cmsnl... iemand nog andere sites waar ik ze kan vinden ?

oh ja een wphb zou ook heel praktisch zijn :-)

Alvast bedankt jongens..

Hier vind je alles

http://www.hondaoriginalparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30.php?mod_01=1732

En bezoek ook eens het Honda Hornet Forum Part 15 wph is ook hier te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt deze toch bij elke dealer los bestellen?

En laat je de vlotternaaldzittingen wel zitten?


Ik wou de nummers online doorgeven aan de dealer..

De motor heeft een 6 maanden stil gestaan en stottert nu stationair ( ik verdenk de stationairsproeiers.. )
De vlotternaalden zijn een 2 de optie maar hier wacht ik even mee ( deze zijn iets te kostelijk om nu te bestellen )
 
even een update,

carbs vandaag open gehaald en de sproeiers zijn mooi proper , dus mijn vermoeden is naar de kl*ten, nu twijfel ik aan de vlotternaaldjes.. 2 zijn er precies niet egaal meer maar de anderen zien er wel goed uit.. Nu is 2 natuurlijk genoeg om slecht te lopen..

Even voor de duidelijkheid, de motor loopt dus niet mooi stationair en na een testritje vandaag is hij precies ook wat vermogen kwijt.

Nu ik de carbs er af heb wil ik ook even de kleppen nakijken maar volgens het wphb ( is eentje van 2004 ) moet ik een speciaal tooltje hebben om de nokkenas ketting vast te houden :? :?
Lijkt me vreemd om gewoon de kleppen te controleren niet ? om de nokkenassen er uit halen daar kan ik inkomen..

Wat voor invloed heeft de klepspeling op het onregelmatig draaien ? Wat me ook opviel bij het vervangen van de bougies daarstraks .. onderaan de schroefdraaid bevond er zich best wat olie..
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan