CB650 verbouwing

kuunderbeast

Die hard MF'er
8 apr 2010
581
1
Kuinre
Hallo motorvrienden,

ik ben een tijdje bezig geweest met een CB650 te verbouwen naar caferacer, het einde begint in zicht te komen, dus tijd voor een nieuw project!

Hierbij een link naar het project: Honda CB650 'Caferacer'

Zo staat ie er nu bij:

GroteFoto-NUGVPAG4.jpg


Van dit project heb ik nog een complete CB650 over met nog wat extra onderdelen. Omdat ik nu een aardig simpel caferacertje heb gebouwd, wil ik van de overige delen iets nieuws gaan doen, namelijk nieuwe(re) onderdelen combineren met de spullen die ik nog heb.

De basis:

GroteFoto-YVCZNRCV.jpg


Enkele ideeën heb ik al klaar die ik graag zou willen uitvoeren:

USD voorvork (bijv. van een Cagiva Mito)
Andere (bredere) achterbrug
Streetfighter stuur oid.
Andere wielen (ben de comstars zat)
Andere tank
Betere vering
Rem/schakel setje

In dit topic wil ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen, maar ik wil eerst een beroep doen op jullie!

Ik wil graag jullie ervaringen, ideeën, do's en don'ts over bovenstaand lijstje horen! Het zijn eerst nog maar ideeen waar ik goede informatie over wil verschaffen. Alle ideeën en informatie over het combineren van nieuwe(re) onderdelen met oude CB's zijn welkom!

Voorbeeld:

Turbo+calamar+Honda+Cafe+3.jpg


pic0001nk.jpg


Dit is een beetje welke kant ik op wil
 
Laatst bewerkt:
Een combi van streetfighter en cafe-racer. Ben benieuwd :Y :Y

Oh ja.....als je van je comstars af wil.....stuur dan even een PBtje
 
Laatst bewerkt:
Iemand misschien voorbeelden van topics met verbouwingen als deze? Misschien van andere fora? Heb er zelf al een paar gevonden, maar zou graag nog meer ideeën, tips, advies willen!
 
Hier is mijn topic van die caferacer:

Honda CB650 'Caferacer'

Zitje heb ik een keer op marktplaats gescoord..

Even over dit project: Wil eerst klaar zijn met mijn caferacer, dan wordt hier verder aangewerkt. Ben wel druk bezig met onderdelen zoeken, zoals: zitje, voorvork, achterveren.

Later meer!
 
thx ryan!

ben nog opzoek naar topics, how to's waar ze een usd voorvork in een bv. honda cb frame pasmaken
 
Terug
Bovenaan Onderaan