CB650

Status
Niet open voor verdere reacties.

markoen

MF'er
18 apr 2004
244
0
Etten-Leur
Hallo,

Ik bied mijn motor te koop aan. Het is een Honda Nighthawk, CB650SC, bouwjaar 1985 met cardanasaandrijving. De motorfiets verkeert algeheel in goede staat. De eindoverbenging van het cardan is kort geleden gereviseerd. Sinds de laatste grote beurt maar een paar duizend kilometers gereden.

Teller: 76.255 miles
Banden: Nieuw, Metzler Lasertec (voor alle weertypes)
Technische staat: Algeheel goed onderhouden motorfiets
Grote beurt: 2.000 kilometers geleden
Cardanas: Kortgeleden gereviseerde eindoverbrenging (alle lagers vervangen)
Vraagprijs: € 950

Gewoon een probleemloze motorfiets.

Ik maak nu de keuze mijn CB van de hand te doen. Sinds vorig jaar heb ik er een motorscooter bij, waarop ik momenteel de meeste kilometers afleg.

Marcel :W
full
 
Laatst bewerkt:
Ahhh marcel. Ga je hem weg doen?:( jammer. Hopelijk krijg ik de mijne in net zo'n staat*D

Waarom? Komt er nog iets ovor terug?
 
Ha Hypertraxxx,

Ja, ik heb sinds vorig jaar er een motoscooter bij. Daar rijd ik nu gewoon het meeste op. Mijn partner zit gewoon niet lekker op de Nighthwak. Het rijden op de snelweg, het geluid van de dubbele uitlaat (en dat is juist zo mooi bij de Nighthawk), het snel acceleren (dat kan die ook), het schakelen, de snelheid et cetera vindt ze doodeng. Op de motorscooter heeft ze daar geen last van. En ik trek er gewoon graag met m'n partner op uit, dus vandaar dat ik nu na anderhalf jaar dubbel te hebben gereden toch de Nighthawk weg doe.

Succes met het opknappen van je Nighthawk. Als je wilt heb ik een hardcopy van het werkplaatshandboek voor je.

Marcel
 
O dat is heel jammer. Ja dat zou heel erg tof zijn :) Hoeft mijn laptop ook niet steeds mee de schuur in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan