CB700SC Nighthawk S

Tsja, oordeel zelf:
cb700sc.jpg

gevonden op Google.
 
Wat is nu de zit van zo'n CB700? Is het customachtig of lekker rechtop zoals op een naked? Als dat laatste zo is dan kan ik er misschien wel een fightertje van maken :9
Zit wel recht op als een naked, maar wel meer met je benen naar voren als op een moderne motor.
Ga je er een laag stuur op zetten dan kom je wel in een rare houding te zitten denk ik.
Verder wel een lekkere fiets voor de korte en middelange afstand.
Blok heeft voldoende vermogen om vlot met het verkeer mee te komen en zelfs 99% van alle blikken achter je te houden.
Ooit eens een stoplicht sprint met een 911 turbo gedaan en pas boven de 150 moest ik lossen 8-)
Wel zorgen dat hij regelmatig zijn beurten krijgt want het blok schijnt nog al gevoelig voor vervuilde olie te zijn.
Voor mij was/ is het de perfecte pekelfiets, cardan en hydraulische kleppen O-)
 
Zit wel recht op als een naked, maar wel meer met je benen naar voren als op een moderne motor.
Ga je er een laag stuur op zetten dan kom je wel in een rare houding te zitten denk ik.
Verder wel een lekkere fiets voor de korte en middelange afstand.
Blok heeft voldoende vermogen om vlot met het verkeer mee te komen en zelfs 99% van alle blikken achter je te houden.
Ooit eens een stoplicht sprint met een 911 turbo gedaan en pas boven de 150 moest ik lossen 8-)
Wel zorgen dat hij regelmatig zijn beurten krijgt want het blok schijnt nog al gevoelig voor vervuilde olie te zijn.
Voor mij was/ is het de perfecte pekelfiets, cardan en hydraulische kleppen O-)

Thanx :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan