CB750 1978

Nee, ik wilde hier vragen of €30,- (bij bv ROUKAMA liggen ze voor €37.50(replica))( Jou wel bekend... ;) ...)teveel was voor een rechter F2 zijkapje.....hahahaha.......Maar die persoon heeft het aflaten weten...wilde er toch nog €50,- voor hebben....

Had het alleen gewist om er iets bij tezetten, maar blijkbaar toen niets ingevuld.....

Of had jij er nou nog 1 ....... ;) .......
 
Laatst bewerkt:
voor degenen die toch nog zo gelukkig zijn om goeie zijkapjes te vinden:, gooi er dan iig een paar nieuwe rubbertjes tegenaan zodat je ze niet meer verliest of zoals ik van iemand heb gehoord, boor er een klein gaatje in en dan met een splitpen, of een tyerappie

binnen een paar weken ga ik ook eens zijkappie knutselen proberen :P
 
Ja ga ik ook doen(tiewrappie),maar deze kocht ik al zonder kapjes(waren er af gestolen)...
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik wilde hier vragen of €30,- (bij bv ROUKAMA liggen ze voor €37.50(replica))( Jou wel bekend... ;) ...)teveel was voor een rechter F2 zijkapje.....hahahaha.......Maar die persoon heeft het aflaten weten...wilde er toch nog €50,- voor hebben....

Had het alleen gewist om er iets bij tezetten, maar blijkbaar toen niets ingevuld.....

Of had jij er nou nog 1 ....... ;) .......

Ik heb er nog één liggen. Die moet wel wat opgeknapt worden (schuren en lakken) Mail me maar als je interesse hebt. ('t is een rechter, voor over de olietank)
 
Ik heb er nog één liggen. Die moet wel wat opgeknapt worden (schuren en lakken) Mail me maar als je interesse hebt. ('t is een rechter, voor over de olietank)

He Jochem, wat moest die nou ook weer kosten? Ik bven de mijne inmiddels al weer kwijt zoals je weet :P
 
Heb 'm net aan Peter Farmer beloofd, maar als die er vanaf ziet, ben je de eerste die ik mail!
Geen probleem Jochem, ik ben ze alletwee kwijt, dus liever zonder als met een halve...
Geef hem maar aan
Ralfie
Statler

Ik groei er wel weer overheen....... ;( ... *D ...
 
Als ik deze algehele malaise lees over de ontbrekende zijkapjes...
Doet me denken, zou er naast een tuinkabouter-bevrijdingsfront misschien nog een groep actief zijn geweest in de gehele jaren 80/90?

Eentje die onopgemerkt is gebleven al die tijd? Een groep die op sluikse wijze heeft getracht de prijs van Japans-plastic-onderdelen-van-een-bepaald-merk-motor omhoog te drijven? Om zo misschien in een later stadium deze vermiste/ ontbrekende onderdelen tegen woekerprijzen weer op de markt te dumpen?

;)






:+
 
Net zoals toen die VW en Mercedes-tekens van auto's afhalen.....Het is een complot!....... :9 :P ......
 
We're on to them!!! Beware off our wrath! We shall strike back with Vengeance!!
(Vertaling: Assik'tzie dan bel ik de pliesie.)

(Geheel Offtopic: Vengeance, Wat was dat een kl*&^teband zeg. Kent iemand ze nog?)
 
Was Reetje niet bezig met het zelf bakken van zijkapjes? Hoe staat het daar mee Reetje?

Misschien dat hij een mal kan maken van een vorm waar iedereen tevreden mee is.
Iedereen een paar extra Euro's Reetje z'n kant op en allemaal een setje nieuwe zijkapjes. Homecooking style ;)
 
Orginele of replica :?
Liefst originele. :}
Het enige niet originele wat er bij mij nu op zit zijn het stuur en de 2e schijf op me voorwiel. De originele kapjes heb ik er ook nog op, maar die zitten momenteel met ijzerdraadjes vastgemaakt. De eigen bevestigingspunten(euh...wat er nog van over is dan) werken niet echt meer. '( ;(
 
Liefst originele. :}

De originele kapjes heb ik er ook nog op, maar die zitten momenteel met ijzerdraadjes vastgemaakt. De eigen bevestigingspunten(euh...wat er nog van over is dan) werken niet echt meer. '( ;(
Oftewel...

je hebt al wat je wilt hebben. :P

Ik zou gaan uitzoeken hoe je der weer sterke & betrouwbare bevestigingspunten op krijgt. Dat moet best te doen zijn. ;)
 
Zijn dus afgebroken beste roestendoenze |( |( .....vandaar dus die ijzerdraadjes :X
Moet, volgens mij, echt te doen zijn...lees in sommige berichten dat ze wel eens verloren worden onderweg zonder extra versteviging......... ;( ......
 
Zijn dus afgebroken beste roestendoenze |( |( .....vandaar dus die ijzerdraadjes :X
Uhu snap ik. ;)

Bij mij aan 1 kant ook zo'n punt afgebroken & nu met ijzerdraad. (cb750kz)

Maar als Ree een komplete kap kan boetseren, moet zo'n uitsteekseltje al helemaal geeb probleem zijn. Met de goeie verbinding (lassen/lijmen :? ) is zowiets toch wel te fixen dan?
 
tja....dat heb je met zo'n powerbike als een CB750....zijkapjes vliegen om je oren... ;)

maarre.....'kheb nog wel een setje kapjes liggen van ik geloof een F1....MET alle nokjes eraan.......iemand interesse?

(ook nog trouwens een tank, een op te knappen zadel-met-kont, een 4-in-1 BSM uitlaat, tellers en een achtervelg (en klein spul)....afkomstig van die ik op http://www.1hoog.myweb.nl heb staan....blok is al iemand blij mee gemaakt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan