CB750 1991 Nighhawk - motorblok, olie, filters, etc (verkocht)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lionofjudah

MF veteraan
9 jul 2019
1.373
625
Gelderland
Motorblok 69500 miles op de teller (let op, motorfiets is nog niet gesloopt. Alles erop en eraan nog. Kenteken nog aanwezig)
mineraal + half syn 10W40 olie
tandwiel set voor + achter , 525 ketting

Stuur en voorwiel niet meer recht, misschien door klap aan balhoofdlagers. niet zeker. Daarom verkoop onderdelen.
wie heeft er interesse?
 

Bijlagen

  • 20220929_201037.jpg
    20220929_201037.jpg
    148,5 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Zet hem wel even in het 500 Euro challenge topic. Want denk dat deze motor wel ongeveer in die prijsklasse thuishoort.
 
stuur frame ball hoofd lagers zijn misschien aan het slijten, niet zeker.
voor 150 euro mag de motor in zijn geheel weg. Motorblok zelf is al 300 euro waard. Heb de motor ook aangemeld bij ikwilvanmijnmotor af, dan krijg ik vrij weinig voor, omdat ze professionele slopers zijn. Dus als iemand privé een goede motorblok wilt en wat extra.

150 euro.... wacht niet te lang met reageren. :t
 
Update: je mag het gratis hebben. motor overschrijving wel voor uw rekening. Graag reageren voor vrijdag. Dan gaat ie naar de sloop en wordt dan meteen fijngeperst.... Heb geen motorsloop in de buurt....
 
ok, heren......gaan jullie a.u.b. dobbelen wie hem gratis wilt krijgen (ik kan via video misschien dobbelen voor jullie?), RDW overschrijf kosten is hte enigste wat je dient te betalen, dat is zeer redelijk niet?

Je krijgt ook de 10W 40 olie, 4~5 ( 4 liter flessen dacht ik, combi van mineraal flessen, 50% syn enkele flessen), extra 525 ketting set filters, luchtfilters, extra 2de voorrem klauw met revisie setje erin al, extra nieuwe staal remkabel....dat bij elkaar is al meer 200 euro denk ik. Exclusief motor! Vandaag is de laatste moment om te reageren, daarna alleen 2 mensen die kunnen dobbelen wie het krijgt.
Is eigenlijk altijd win-win voor iedereen, ik betaal geen 80 euro aan fijn pers kosten (sloop, en in de druk pers) en iemand krijgt gratis bruikbaar spul.

Edit: extra 4 carberateurs, die ik ooit zelf gereviseerd heb, maar nooit getest heb of het goed gedaan is, kleppen zijn nog niet afgesteld door E gitaar snaar..... krijg je ook erbij.

Extra lucht kamer van plastic. ooit gekocht.
Zit ook nog een Givi scherm op! in goede staat. Trouwens! (gemonteerd op motor)

Lokatie: Beuningen Gelderland

tot zover: @stefanrs2 en @Theo-CB1000

Let trouwens op, iemand die motorren ombouwd was gaan proberen, en de stuur wiebelt als je bij 80 km het stuur loslaat. dus: of balhoofdlagers of iets anders is aan de hand..... is wel zo goed om te nogmaals te vermelden.... echt repareren (als dat lukt)....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je een bericht gestuurd met 'mijn verhaal' en wacht het rustig af.

Komt hij mijn kant op dan is dat leuk, gun je hem aan een ander, dan heb ik daar ook vrede mee.

Allemaal goed, even goede vrinden.
 
Ik zou zo zeggen: doe wat voor jou het makkelijks en het leukst is, je mag ook tossen of een strootje trekken.

Zolang ik niet hoef te kiezen tussen de galg en de guillotine vind ik alles best.
 
Ik zou zo zeggen: doe wat voor jou het makkelijks en het leukst is, je mag ook tossen of een strootje trekken.

Zolang ik niet hoef te kiezen tussen de galg en de guillotine vind ik alles best.
Ben ik het mee eens, wat voor jou het makkelijkste en leukste is.
 
Wordt dit dan een 'mooi' topic voor brikken of klassiekers of komt die onder projecten terecht ?

Alvast dank voor het opstarten van een mooi topic :+

En Theo veel succes met je project.
 
Gefeliciteerd Theo, mocht het om een of andere reden toch niet doorgaan hoor ik het graag. Succes met de nighthawk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan