CB750 uit 1977

Ik koop sowieso geen andere uitlaat dan deze 4 in 1 . Zoiets zat n.l. ook onder mijn eerste CB750 uit 1978. Mijn toenmalige vriendin kon in haar caravan, op de camping, horen wanneer ik de motor in mijn eigen schuur uit deed. 4 kilometer verderop... O-)
Toen was geluk heel gewoon.....
Deze uitlaat hoor je aan de overkant van de straat niet eens,hij klinkt wel erg beschaafd.
 
Zo
H3.JPG
H8.JPG
zag hij eruit bij aanschaf
 
Gruwelijk lelijke 850 Gs buddy kun je niks mee :) Ombouwen daarentegen kan wel prima!!
GS850.jpg
 
Mooi maar elke hobbel is raak lijkt me zo. Voor mij het grootste nadeel van de meeste 4 in 1 systemen. Maar er zijn ook systemen waarbij de uitlaten naast elkaar liggen, en je dus meer grondspeling overhoud. Waarom heb je de vorkpoten zover doorgestoken?
 
Had.....zag er gewoon gaaf uit vond ik. Vorm voor functie.
De CB heeft wat dat aangaat betere grondspeling en is dus ook normaal rijdbaar straks :+
 
Mooi idee ook,maar dweilen is voor mij geen probleem bij deze motor, het is onderdeel van de beleving :)
 
Heb de schema,s al op A3 geprint, maar ik denk dat sommige kleuren niet meer staan waar ze voor stonden.....dus weer spaghetti eten vanavond :)
 
Er loopt bv 1 bruine draad helemaal in 1 stuk van koplamp naar achterlicht, buiten de kabelboom om. Dat mot anders
 
Da,s toch raar dat zo,n bruine draad helemaal solo loopt langs frame,balhoofd,accubak en buddyseat?
 
Da,s toch raar dat zo,n bruine draad helemaal solo loopt langs frame,balhoofd,accubak en buddyseat?
Helemaal rechtdoor van achter naar voren loopt hij ook niet hij hoort ook oa naar het slot te gaan en met stekkerverbindingen er tussen,
kijk maar op je schema,de dikke stippen op de tekening zijn aftakkingen.
als hij alleen maar recht naar achteren gaat lijkt dat op een noodoplossing door een hobbyist.
Overigens heeft de K6 dit weer niet,dat is gewoon simpel 2 draden vanaf het achterlicht.
 
Laatst bewerkt:
Klopt,bruine draad heb ik getrokken.Kreeg anders het achterlicht niet aangesloten.Zoals ik al zei ,ik ben niet zo electrotechnisch aangelegd.
Tja dat zijn er meer niet;),zelf ook zoiets wel eens gedaan voor nood,maar is eigenlijk niet zoals het hoort,het is sowieso niet de juiste kabelboom als
dit een K6 is ipv een K7.
 
Terug
Bovenaan Onderaan