• Hoi Bezoeker, we hebben weer iets nieuws voor je, de MF Marktplaats! Test deze nieuwe functionaliteit en laat weten wat je er van vindt. Kijk hier voor meer informatie.

cb750kz loopt op 3 poten

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.313
27
Zo dan!!!

Godver doet het ook al niet. Dan maar via de URL van RDZ.

15 mrt 2002
118
0
jup gasten
heb vandaag even oude maar gekuiste bougies ingedraaid en de carb's eens een beetje afgelaten, het ontstekingspunt afgesteld op het
I punt, en zoals ik eens gelezen heb fragile fun gehad door het ding eens goed zijn gang te laten gaan. :9~ Effe opengetrokken en een eindje stad gedaan zelfs het stationair draaien was redelijk.
Ik hou jullie op de hoogte. :] :] :]
deze morgen geen problemen
Thx voor de tips.

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
17.718
1.300
omg.Eindhoven
Als 't met aflaten van carbs tijdelijk verholpen was is waarschijnlijk de tank vanbinnen niet meer geheel 100%.

Makkelijke oplossing = filtertje halverwege benzineslang

Nette oplossing = tank reinigen enz.enz.

suuk6

15 mrt 2002
118
0
jup Roestendoenze
ik heb je raad opgevolgd en een benzinefilter gemonteerd, en het is nog éénmaal voorgekomen dat hij op 3 poten draaide. Terug de carbs afgelaten, bougie gekuist, en de baan op.
Nu rij ik al een 600 km probleemloos rond. :)
Heb ook eens de carbs laten synchroniseren, maar die stonden perfect, en de compressie was goed.
THX for the tips en tot het volgende probleem. :+

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.313
27
jup Roestendoenze
ik heb je raad opgevolgd en een benzinefilter gemonteerd, en het is nog éénmaal voorgekomen dat hij op 3 poten draaide. Terug de carbs afgelaten, bougie gekuist, en de baan op.
Heb ook eens de carbs laten synchroniseren, maar die stonden perfect, en de compressie was goed.
Goedzo! En nu op naar Barneveld! Verander trouwens meteen je signatuur even... :+ :+

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
17.718
1.300
omg.Eindhoven
jup Roestendoenze
*D