cb750kz loopt op 3 poten

15 mrt 2002
118
0

Eerste vraagje, is de blauwe pijl het juiste afstelpunt van de ontsteking bij stationair draaien.
Als dit het goede punt is krijg ik de afstelling een halve cm ervan met stroboscoop.
Met een propere bougie is de vonk goed, maar na een paar km rijden loopt hij nog op 3 poten (4 de cil valt uit)

Bijlage: ontsteking.jpg
 
jup gasten
heb vandaag even oude maar gekuiste bougies ingedraaid en de carb's eens een beetje afgelaten, het ontstekingspunt afgesteld op het
I punt, en zoals ik eens gelezen heb fragile fun gehad door het ding eens goed zijn gang te laten gaan. :9~ Effe opengetrokken en een eindje stad gedaan zelfs het stationair draaien was redelijk.
Ik hou jullie op de hoogte. :] :] :]
deze morgen geen problemen
Thx voor de tips.
 
jup Roestendoenze
ik heb je raad opgevolgd en een benzinefilter gemonteerd, en het is nog éénmaal voorgekomen dat hij op 3 poten draaide. Terug de carbs afgelaten, bougie gekuist, en de baan op.
Nu rij ik al een 600 km probleemloos rond. :)
Heb ook eens de carbs laten synchroniseren, maar die stonden perfect, en de compressie was goed.
THX for the tips en tot het volgende probleem. :+
 
jup Roestendoenze
ik heb je raad opgevolgd en een benzinefilter gemonteerd, en het is nog éénmaal voorgekomen dat hij op 3 poten draaide. Terug de carbs afgelaten, bougie gekuist, en de baan op.
Nu rij ik al een 600 km probleemloos rond. :)
Heb ook eens de carbs laten synchroniseren, maar die stonden perfect, en de compressie was goed.
THX for the tips en tot het volgende probleem. :+

Goedzo! En nu op naar Barneveld! Verander trouwens meteen je signatuur even... :+ :+
 
jup Roestendoenze
ik heb je raad opgevolgd en een benzinefilter gemonteerd, en het is nog éénmaal voorgekomen dat hij op 3 poten draaide. Terug de carbs afgelaten, bougie gekuist, en de baan op.
Nu rij ik al een 600 km probleemloos rond. :)
Heb ook eens de carbs laten synchroniseren, maar die stonden perfect, en de compressie was goed.
THX for the tips en tot het volgende probleem. :+
*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan