CB900 f2 standaard uitlaat of dempers met E-keur

Status
Niet open voor verdere reacties.

the blue one

MF veteraan
21 aug 2005
14.430
3
Haarlem
Voor een Honda CB900 f2 "hornet" standaard uitlaat of dempers met E-keur gezocht

Voor op het circuit en naar het buitenland zijn mijn huidige dempers net even te luidruchtig, ze blijven er voor het gewone gebruik wel op zitten. Vandaar dus een betaalbare oplossing gezocht, mocht je nog een goede tip hebben voor goedkope nieuwe vervangingsdempers dan is die ook welkom.
 
Laatst bewerkt:
full
 
En wat nou als je ze niet hebt tegen de tijd dat we naar de Eifel gaan :?

En een schop!

:W

:W wasabee *D

Ik heb inmiddels al 2 originele dempers gevonden :Y dus de eifel komt niet in gevaar *D Eigenlijk wil ik liever dempers die ook het aanzien nog waard zijn :P

dus ik wacht nog even geduldig af of er nog wat serieus gepost wordt hiero *O*



Ik had het kunnen weten na het terroriseren van jouw helm topic :P btw is ie al verkocht :? })
full
 
:^

En anders heb ik over een tijdje nog wel een brulpijp met E-keur van een VFR in de aanbieding :P

Beutje fijle en sage doet wonderen, moet passen dan _O-


:+

Tja alleen heeft een hornet 900 dubbele pijpen, dus denk ik dat ik vrijdagnacht in Amsterdam maar de pijp van een gs 500 af sloop als ie niet uit elkaar valt dan dan heb ik er toch 2 *D

O,ja maar ontopic : ik wacht op een mailtje ter bevestiging en dan kan hier een slotje op *O*
 
Tja alleen heeft een hornet 900 dubbele pijpen, dus denk ik dat ik vrijdagnacht in Amsterdam maar de pijp van een gs 500 af sloop als ie niet uit elkaar valt dan dan heb ik er toch 2 *D

O,ja maar ontopic : ik wacht op een mailtje ter bevestiging en dan kan hier een slotje op *O*
full


pssst... er staat dan een vfr naast, hebbie twee dezelfde O-)
 
Tja alleen heeft een hornet 900 dubbele pijpen, dus denk ik dat ik vrijdagnacht in Amsterdam maar de pijp van een gs 500 af sloop als ie niet uit elkaar valt dan dan heb ik er toch 2 *D

_O-

O,ja maar ontopic : ik wacht op een mailtje ter bevestiging en dan kan hier een slotje op *O*

full


Veel te leuk topic zo :P


soes nderdelen op de honda :N

(Afbeelding)

_O-

Straks krijgt die Honda de genen van een Soes, pleurt ie ook uitelkaar ;(


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan