CB900f Bol d'Or Nuke'm style

Hey Sieb, dat ziet er geweldig gaaf uit zeg, :} Ik zal van de week ff die rubbertje voor je voorvork op de post doen. Want daar ben je nu wel aan toe zie ik. Je adres heb ik dus komt goed.
 
Wielen blijven zoals ze zijn.
Mocht ik breder willen dan laat ik eerder deze velg verbreden maar niet binnen afzienbare tijd.
 
dynatek zit er zo in he, zwarte draad van bobines verbinden met de zwart/witte draad van de stekkers waar normaal je OKI blokjes opzitten.

ding wordt wel tof, laat je hem ook nog afstellen (en een uitdraai maken??)
 
dynatek zit er zo in he, zwarte draad van bobines verbinden met de zwart/witte draad van de stekkers waar normaal je OKI blokjes opzitten.

ding wordt wel tof, laat je hem ook nog afstellen (en een uitdraai maken??)

Hey, maar jij had je bol en ook die Dyna 2000 toch eens te koop gezet omdat het met die Dyna niet wilde lukken? O-)
 
nee hoor... heb nooit problemen gehad met de dyna, was een super ding!! ik zet nu alles van mijn bol te koop omdat ik een fireblade heb gekocht en al 6 motoren heb staan...
zal wel iemand anders zijn
 
nee hoor... heb nooit problemen gehad met de dyna, was een super ding!! ik zet nu alles van mijn bol te koop omdat ik een fireblade heb gekocht en al 6 motoren heb staan...
zal wel iemand anders zijn

Mmmh, misschien je tweeling broer dan. :+

zo oprotten oma, wegens weinig animo voor de verkoop besluit ik er maar toch weer aan verder te gaan!
de originele carburateurs er in de tussentijd ondergehangen en met die teringdingen wil hij niet eens starten!! de dell'orto's er maar weer ondergehangen dus, loopt wel beroerd, maar loopt tenminste.

ook de ontsteking bekeken volgens het boekje (wat ik overigens gigantisch onduidelijk vind) maar volgens mij staat de ontsteking mooi op tijd, het lampje van de dynatek gaat branden als de zuiger net voor BDP is, dus moet kloppen.

nu is het dus nog steeds een zaak van het hele spul (dat natuurlijk niet voor elkaar is gemaakt) op elkaar te laten afstellen.
Dit gaat geschieden bij Startrick Tuning in Gaanderen, zij stellen motoren en brommers af en hebben een vermogensbank en zijn tevens ook Dell'orto importeur. ZIj hebben dus bergen spul liggen dus moet goed komen.

Volgende week waarschijnlijk erheen en dan hopelijk snel rij-waardig.

daarna de remmen soepel maken want alles loopt aan als een gek, dus zuigers eruit en alles schoonmaken en nieuwe rubbers e.d. erin.

2B continued!!
 
Laatst bewerkt:
Oh, Sieb sorry voor het vervuilen van je topic, maar kon me dit nog voor de geest halen.

gr.
 
Kan gebeuren, Renee.

Hier gebeurt niet zoveel spannends. Tank ligt bij de spuiter voor de transparante lak.
Heb zelf 't voorspatbord geel gemaakt en een sticker geplakt. Drukke dag! :9
 
Bij mij lukt het wel, maar zo'n nederlandse handleiding erbij zou wel makkelijk zijn..........

Ik denk ook niet dat 't moeilijk is maar ik krijg 't nog wel eens voor elkaar dingen 100x te meten of te plannen of te lezen en 't dan nog fout te doen. Dan vind ik zo'n vertaling toch wel handig.
 
Ik heb zojuist de tank bij de spuiter vandaan gehaald voor de transparante lak:

IMG_3263.jpg


IMG_3264.jpg
 
Ziet er mooi uit...NOT!!!

Megadruiper:
IMG_3265.jpg


Stof onder de lak:
IMG_3266.jpg


Gele lak beschadigd:
IMG_3267.jpg


Beschadigingetje erbij:
IMG_3268.jpg


Nog een beschadiging:
IMG_3269.jpg


En de tankdop verneukt:
IMG_3270.jpg
 
Het is allemaal niet zo goed te zien op de foto maar geloof me, een ieder van ons had dit zelf beter gekund...
 
Het is allemaal niet zo goed te zien op de foto maar geloof me, een ieder van ons had dit zelf beter gekund...
Wow dat is balen ik begrijp hoe je je voelt,bij mij is het ook kloten tank en schilden plus kontje niet goed gedaan.Moet nieuwe stickers hebben etc etc .
 
Terug
Bovenaan Onderaan