CB900f Bol d'Or Nuke'm style

Dat is baaaaale., spuitklaar aanleveren en dan zo verziekt.

Ik heb vorige week ook een tank gespoten [ kreidler bromfiets], en zelf afgespoten met 2k lak.
Perfect gewoon.
die druppel krijg je met waterproof 2000 wel weg [en glanzend].
Als ik 't zo zie, heeft hij 'm nog ff willen opschuren voor de blanke laklaag, een beetje teveel en dan komt je primer al tevoorschijn.

advies., werk die plekken met de basiskleur bij en zet zelf 2k blanke lak erop, pak je een klein spuitbusje
, werkt perfect [ colormatic 2k]
grtzz
 
met spuitbusje

full
 
Dat is baaaaale., spuitklaar aanleveren en dan zo verziekt.

Ik heb vorige week ook een tank gespoten [ kreidler bromfiets], en zelf afgespoten met 2k lak.
Perfect gewoon.
die druppel krijg je met waterproof 2000 wel weg [en glanzend].
Als ik 't zo zie, heeft hij 'm nog ff willen opschuren voor de blanke laklaag, een beetje teveel en dan komt je primer al tevoorschijn.

advies., werk die plekken met de basiskleur bij en zet zelf 2k blanke lak erop, pak je een klein spuitbusje
, werkt perfect [ colormatic 2k]
grtzz

Je hebt gelijk, daar zat ik ook al aan te denken.
De overige delen ga ik inderdaad zelf doen!
 
Nog ff vraagje, welk merk kneedbaar aluminium heb je gebruikt en waar heb je dit gekocht?
Moet die van mij eerst ook nog even repareren dan kan ik hem ook in elkaar zetten en spuiten.
 
Nee, eerst m'n 900 blok in elkaar gooien.
Dus voor de koelvinnen.
Voor m'n 1100 blok weet ik nog niet wat ik er mee doe.
Heb al kneedbaar alu gevonden wat eventueel misschien kan: Devcon
Misschien nieuwe carters: kost ongeveer 225 euries
Misschien dan ook nog nieuw cilinderblok met zuigers: kost ongeveer 245 euries.

Is misschien toch wel de moeite waard om dit carter te repareren en het liefst goedkoop natuurlijk, kan altijd een gokje wagen met kneedbaar of vloeibaar alu.

Maar daar denken we nog even over, zoals ik zei eerst m'n andere blokje in elkaar zetten.
En bedankt voor de info maar weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan