CBF 1000 van 06-06-06

EmJeeBee

MF veteraan
30 apr 2006
1.076
13
Z-H
Zeer mooie cbf 1000 geheel als nieuw bijna 7000 km-eters op de lange afstand gereden.

Met knockle visers- extenda fenda- en hugger-volle tank-tomtom rider type 1 en verder zo goed als nieuw en staat lekker in de garage.

Vraagprijs 8500,00 kleur zwart :]



macoan@orange.nl en bij intresse foto per mail
 
Laatst bewerkt:
En een schopje omhoog voor deze prachtige in nieuwstaat(!) verkerende fiets!

Jammer dat je hem weg doet Nostrom, geen ritjes meer naar Duitsland... -O-
 
hier een dynorun van de cbf
full
 
Bijna 100 pk aan het achterwiel en een onverwoestbaar motorblok :Y

Tel daarbij nog op dat ie eruit ziet alsof ie zó de showroom uit komt. 't Is dat ik er al zo eentje heb, anders wist ik het wel!

Voor de argwanende lezer: Nee, ik krijg geen percentage van de opbrengst maar ik weet wél hoe die fiets eruit ziet.... :Y
 
Laatst bewerkt:
Nóg een voordeel is de kleur. Interstellar Black geeft je vele voordelen! In dat kader mss tóch iets voor de poster hierboven??? *D
 
Graag een kickje en nog 25 kickjes naar de top voor deze topper,thanks. :}
 
Schop. Van de week een dag ermee gereden i.v.m. onderhoud van mijn cbrtje. Als ik geld over zal hebben, zou ik zeker voor dit model gaan. :9~ :} Het rijd en stuurt als een tiet. :] Het voelt ook niet zwaar aan. Ik misste wel een beetje geluid, maar het is te verhelpen met andere uitlaten natuurlijk. 8-) Toen ik mijn cbr600f4 terug had was het net spelgoed. _O- Succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er binnen niet al te lange tijd nog zo'n schitterend apparaat bij gaat komen.
Echt SMULLEN" boven de 6000 toeren :)

Maar waarom heb je in hemelsnaam voor een Bandit gekozen... :? Jou zou natuurlijk óók die CBF1000a van Maarten kunnen overnemen. ;)


(verkapt schopje O-) )
 
Laatst bewerkt:
schopje ..... deze prachtige en complete fiets staat dus nog te koop. Is een plaatje en stuurt mooi strak!

@ Nostrom; Happy New Year!!
 
McEagle ook jij met je motorclub en vrienden een goed nieuwjaar.

En komend jaar weer lekker cbffen want gelukkig is hij nog niet verkocht *O*

Nostrom
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan