CBF1000 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
als ik een cbf1000 koop,hoef ik er maar 1 bij te kopen. :+

(Afbeelding)
Bofkont :+ 'k Heb de mijne bij de dealer zien staan, nog met ingeklapte vleugeltjes! ;) a.s. Zaterdag om 09:45 uur hadden we afgesproken hè? :)

D'r gaat een Michelin Pilot Power onder (daarvoor € 40,= bij de afgesproken GRATIS achterband bijleggen) :)

Jij mag 'm als eerste testen hahaha :+
 
Ben benieuwd hoelang ik nog op m'n 1300 zal rondrijden. De cbf1000 staat al bij de dealer, maar die heeft het momenteel stervensdruk met de ducati-races dit weekend in Assen. Morgen lekker met m'n zoon naartoe (2 VIP-kaarten gekregen) :)
 
Ter informatie, een paar foto's van het gebied net achter de tank. Het zadel was eraf om de tankpad netjes aan te kunnen brengen, en het volgende was te zien:

(ik zie zelf de foto's niet in het topic, wel als ik op de attachment-icoon rechtsonder klik)

Bijlage: IMG_2203.JPG
 
Laatst bewerkt:
En als laatste, ook bij het stuur was het niet af... (onderzijde balhoofd).

De dealer wil het bij de eerste beurt oplossen, ook foto's maken om naar Honda te sturen. Ik ben benieuwd.

Greetz, NM

Bijlage: IMG_2207.JPG
 
:X :X :X Dan zal ik dat direct eens bekijken als ik um in de winkel kan gaan ophalen... O-)

Da's geen beste beurt van Honda, bij de cbf600 was óók een veel gehoorde klacht: Roest in de tank (bij de vuldop). Nu dit weer tsjonge jonge... :N
 
Even een paar dagen niet op het Forum en dan blijkt de afwerking soms niet top te zijn. Ik vertrouw de monteur die de intake heeft gedaan 100%, maar hij kan ook een steekje laten vallen. Ik zal toch maar eens wat beter onder het zadel en dergelijke kijken of er bij mij ook dit soort ellende is te zien.
Daar word je niet vrolijk van. De afwerking en betrouwbaarheid waren juist belangrijke redenen om over te stappen op Honda. Het is goed balen als je een nieuwe fiets koopt en je ziet dit soort dingen :(

mm@mf houdt ons inderdaad goed op de hoogte van de vorderingen.


Ik heb afgelopen zaterdag mijn MF-stickers binnengekregen en ben nu weer herkenbaar als MF'r *O*

Ondertussen staat de kilometerteller alweer op ruim 4.900 km. Het verbruik ligt nu zo tegen de 1:17, dat gaat dus lekker. Volgende week krijgt tie zijn eerste beurtje. De pro-oiler heb ik ook wat beter afgesteld, die stond iets te ruim. En op aanraden van een kennis ga ik de lijm van de stickers met lampenolie te lijf.
 
Ter informatie, een paar foto's van het gebied net achter de tank. Het zadel was eraf om de tankpad netjes aan te kunnen brengen, en het volgende was te zien:

(ik zie zelf de foto's niet in het topic, wel als ik op de attachment-icoon rechtsonder klik)
Je bent zeker "vierkante haak openen" imgatt "vierkante haak sluiten" vergeten op te nemen in de tekst ;)
 
UPDATE d.d. 9 MEI

Bestelde acessoires tot nu toe:

- 2 stuks Bos Alu uitlaatpijpen
- Hugger Alu-kleur boven het achterwiel
- Osco smeersysteem (wees lief voor je ketting...)
- Tom Tom Rider (ahum, zal ik hem veel gebruiken?)
- Alu-kleurige valblokken van Metisse (was ik vergeten)

Tja, toch weer meer dan ik van huis uit van plan was :X
 
UPDATE d.d. 9 MEI

Bestelde acessoires tot nu toe:

- 2 stuks Bos Alu uitlaatpijpen
- Hugger Alu-kleur boven het achterwiel
- Osco smeersysteem (wees lief voor je ketting...)
- Tom Tom Rider (ahum, zal ik hem veel gebruiken?)
- Alu-kleurige valblokken van Metisse (was ik vergeten)

Tja, toch weer meer dan ik van huis uit van plan was :X

Auw.. wat doet dat in die geldbeugel weer pijn. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan