Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even voorstellen trouwens...
Ik ben Johan uit België en ben eigenlijk nog aan het twijfelen tussen een CBF en de nieuwe Bandit 1250GT(In België is enkel de GT versie met zijkoffers en volledige onderkuip te koop!)
Ik vind dit niet zo erg, want ik zou op de CBF toch ook een onderkuip willen plaatsen. Heeft er iemand van hier de onderkuip van JMV gemonteerd? Ervaringen? Of heeft er iemand al die Shark Conics?
Is er tenslotte iemand die al zowel met de CBF als de Bandit 1250 heeft gereden?
Tot gauw.
helaas de zelfde melding... Mijn IP adres wordt niet geaccepteerd Maar waarom
ga het voor je uitzoeken
@ HonDucteur
De keuze zal ook van mijn vriendin afhangen, aangezien ze dikwijls meerijdt achterop!
Op mijn huidige CB600S heeft ze echt last van de knietjes en in de duo buddy zit achteraan ook bijna geen vulling zodat dit bijna een plank is. Is dit bij de 1000 beter?
Nu, ja... ze zal het zelf wel kunnen ondervinden, want volgende woensdag gaan we er een proefrit mee doen!
En de week daarna is het de beurt aan de Bandit
En dan nog eens alles op een rijtje zetten....
De aankoop zal wel nog effe moeten wachten, aangezien we juist gebouwd hebben. Maar begin volgend jaar, tijdens het salon van Brussel, zullen er hopelijk weer wat centjes in het laatje zijn!
Update
Heb bijna alle onderdelen binnen
Wat de hugger aan gaat moet ik de beugel nog aanpassen
Deze gaat nu met een beugel om de achter vork ,wil de beugel pas maken zodat deze bovenop de achtvork gemonteerd kan worden.
Wil ook nog de gear indicator van Acumen monteren (plaats waar de gemonteerd moet worden zoek ik nog)
Als het goed is daar een adapter kabel voor leverbaar (plug and play)
Iemand ervaring hier mee????
Zit nog te denken over een hogere ruit (weet nog niet welk merk) suggesties ???
Dit kan ik nog niet testen aangezien de ombouw nog niet klaar is (baal baal)
Dit gaat nog een week of 2/3 duren
Verder heb ik veel bouten vervangen door RVS imbus/bolkopimbus ook de rare bouten van de uitlaat en achterkant ( bedoelt om evt. wat vast te maken) vervangen door bolkop RVS imbus dit staat echt sjiek
Aangezien ik deze toch niet gebruik om iets vast te maken
Een link die je zeker MOET ZIEN is http://www.bike-parts.fr/pieces-head-72-17MFA6I1-2006-CBF1000A6-marque-EUROPE-.html hier staat de microfice van de CBF 1000 2006
Hier krijg je ook een indicatie wat originele onderdelen kosten voor je CBF
Zoals je ziet zijn er niet veel onderdelen die er nog op passen het enige wat er nog op komt is de nieuwe TomTom Rider 2e edition (zodra deze leverbaar is)
Voor zover mij update zodra de prothese en de ombouw klaar laat ik het weten en zal hier de foto’s plaatsen
Groetjes Bert
@ HonDucteur
De keuze zal ook van mijn vriendin afhangen, aangezien ze dikwijls meerijdt achterop!
Op mijn huidige CB600S heeft ze echt last van de knietjes en in de duo buddy zit achteraan ook bijna geen vulling zodat dit bijna een plank is. Is dit bij de 1000 beter?
Nu, ja... ze zal het zelf wel kunnen ondervinden, want volgende woensdag gaan we er een proefrit mee doen!
En de week daarna is het de beurt aan de Bandit
En dan nog eens alles op een rijtje zetten....
De aankoop zal wel nog effe moeten wachten, aangezien we juist gebouwd hebben. Maar begin volgend jaar, tijdens het salon van Brussel, zullen er hopelijk weer wat centjes in het laatje zijn!
Deze week kreeg mn motor een kleine beurt, ik had ook bij deze beurt aangegeven ( net zoals bij de eerste 1000 km beurt) dat er sprake is van een vervelende resonantie in de topkuip.
Hij is erg duidelijk hoorbaar rond 2500 tpm. Bij de 1000 km beurt hebben ze destijds wat bijgesteld en er was toen wel verbetering. Maar in de loop van de tijd kwam het getril weer terug.
Afgelopen week vertelde de monteur dat ze bezig waren een oplossing te zoeken.
En wat blijkt: ik ben dus niet de enige met dit probleem. want Honda heeft een setje met boutjes, ringetjes en rubbertjes ontwikkeld om de problemen te verhelpen.
Mn dealer had alle onderdeeltjes binnen en woensdag wordt alles onder garantie gemonteerd!
Zit nog te denken over een hogere ruit (weet nog niet welk merk) suggesties ???
Groetjes Bert
Thanks!
heb het voor je na gevraagt in mijn allerbeste Duits
de beheerder van het forum heeft geen idee hoe dit kan
hij zegt dat het bijna niet voorkomt dat IPadressen worden geblokeerd
met uitzondering als men in wil breken op de site (neem aan dat je dit niet van plan was )
hij kan hier ook verder weinig aan door omdat dit beheer bij de server ligt
maarja daar schiet jij weinig me op zo kom je er nog niet op
wat je nog kunt proberen is een mail sturen naar de adm van de site Dirk@cbf-1000.de en het probleem daar nog eens voor leggen dit kan in het Duits of ander ook wel in Engels denk ik
succes
groetjes Bert
Ik heb nog een verhoogde ruit liggen, nieuw en onbeschadigd.
Bert, check je mail even....
Bij lagere snelheid had ik meer last van turbulentie. Bij snelheden boven de 120/130 is dit weg.
De motor wordt vnl. gebruikt voor woon-werk ritten in de spits, dus erg hard kan je dan niet rijden.
Ohw....da's goed nieuws, ik zal eens kijken of er nog wat te regelen valt, mijn motor heeft hetzelfde probleem maar is wel meer dan één jaar oud...
~De mijne ook.
Maar we hebben twee jaar garantie....
Rij je nu op een CB600S of een CBF600..maakt namelijk qua buddyseat een wereld van verschil. Die van de CBF(600 of 1000) is door mijn vrouw iig goedgekeurd en ook de stepjes zitten wat lager t.o.v. de CB600S.
Even voorstellen trouwens...
Ik ben Johan uit België en ben eigenlijk nog aan het twijfelen tussen een CBF en de nieuwe Bandit 1250GT(In België is enkel de GT versie met zijkoffers en volledige onderkuip te koop!)
Ik vind dit niet zo erg, want ik zou op de CBF toch ook een onderkuip willen plaatsen. Heeft er iemand van hier de onderkuip van JMV gemonteerd? Ervaringen? Of heeft er iemand al die Shark Conics?
Is er tenslotte iemand die al zowel met de CBF als de Bandit 1250 heeft gereden?
Tot gauw.