CBF1000 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was overigens echt een koopje :) De Honda-Dealer wou minimal 8400 hebben (tegenover 8700 normaal, in Duitsland zijn de prijzen iets beter :) ), en er was geen zwarte direkt leverbaar in Duitsland.

En het moest nu eenmaal een zwarte zijn, omdat Bodo ook zwart is, en omdat mijn vrouw het een must vind.

Toen heb ik bij een Kawa-Handelaar in Berlijn deze CBF1000 gezien, voor een spotprijsje. Het bleek dat de motor van een motorrijder uit Duesseldorf was, die een Kawa VN1600 reed, toen de CBF gekocht hat, dat toch niet helemaal zijn typ motor vond, en dan een VN2000 gekocht heeft, met alle toeters en bellen en chroom en ruiten en *bling*bling* enzovoorts :) Omdat die kerel voor zijn nieuwe motor > 15.000 Euro uitgegeven had, mocht de CBF voor een zacht prijsje weg.

Dus meteen opgehaald, dat is logisch :)

De motor heeft dus al een halve toer door Duitsland gehad, en helaas en Tank-Bescherm-Sticker van de dealer in Duesseldorf :N :N

Overigens, heeft iemand die gele Kontrolle-Stipjes al weggepoetst?
 
Het was overigens echt een koopje :) De Honda-Dealer wou minimal 8400 hebben (tegenover 8700 normaal, in Duitsland zijn de prijzen iets beter :) ), en er was geen zwarte direkt leverbaar in Duitsland.

En het moest nu eenmaal een zwarte zijn, omdat Bodo ook zwart is, en omdat mijn vrouw het een must vind.

Toen heb ik bij een Kawa-Handelaar in Berlijn deze CBF1000 gezien, voor een spotprijsje. Het bleek dat de motor van een motorrijder uit Duesseldorf was, die een Kawa VN1600 reed, toen de CBF gekocht hat, dat toch niet helemaal zijn typ motor vond, en dan een VN2000 gekocht heeft, met alle toeters en bellen en chroom en ruiten en *bling*bling* enzovoorts :) Omdat die kerel voor zijn nieuwe motor > 15.000 Euro uitgegeven had, mocht de CBF voor een zacht prijsje weg.

Dus meteen opgehaald, dat is logisch :)

De motor heeft dus al een halve toer door Duitsland gehad, en helaas en Tank-Bescherm-Sticker van de dealer in Duesseldorf :N :N

Overigens, heeft iemand die gele Kontrolle-Stipjes al weggepoetst?

Hey SjonnieB, die stipjes roesten vanzelf weg... :+

Bekijk de volgende link maar even voor info over de Osco-oiler: klik hier maar


Greetz :W
 
Hey SjonnieB, die stipjes roesten vanzelf weg... :+

Bekijk de volgende link maar even voor info over de Osco-oiler: klik hier maar


Greetz :W

Die stipjes roesten?

Ergens heb ik gelezen dat ze ook een koper-kleurige osco hebben, die vinnik daar niet.

139 euro is ook vrij happig, een scottoilertje heb ik voor 109 thuis liggen (dan istie nog niet ingebouwd natuurlijk).

Voor meneer Sinterklaas is dat helaas ook een beetje duur ;)

HonDucteur: nog geen onderkuip erop?
 
Die stipjes roesten?

Ergens heb ik gelezen dat ze ook een koper-kleurige osco hebben, die vinnik daar niet.

139 euro is ook vrij happig, een scottoilertje heb ik voor 109 thuis liggen (dan istie nog niet ingebouwd natuurlijk).

Voor meneer Sinterklaas is dat helaas ook een beetje duur ;)

HonDucteur: nog geen onderkuip erop?

Voorlopig (nog) niet Sjonnie, ik heb de laatste tijd al teveel geld aan motoren en accessoires uitgegeven. Moet ff een pas op de plaats maken ;)

(oh ja, dat van die stipjes was een geintje)
 
Mooi zwart is niet lelijk :)

Ik heb met m'n mobieltje een "foto" gemaakt.

Beter als niets zullen we maar zeggen :Y

full
 
Oh ja, mijn meissie kijkt daar niet zo blij, omdat ze bij het wegrijden bijna in een auto was geknalt, omdat ze dacht dat ze de bocht niet zou halen.. (die blaue in de achtergrond). Ze moest van de stoep af, en dan 180graden draaien.

Ze verzamelt nu langzaam weer ervaring, dat word nog wel beter :Y *O* :]

full
 
Laatst bewerkt:
Voor een mobieltje zijn ze van prima kwaliteit hoor. ;) Inderdaad heb je een flink stuk ruit op die Diversion zitten! :X En dan te bedenken dat ik op m'n CBF het ruitje in de LAAGSTE stand heb staan (minder turbulentie). :+
 
Helmond...., moet je wel ff een nieuwe route uitstippelen Eagle :+ Maar koffie met gebak voor een mannetje of 20 is natuurlijk nooit weg. _O-
 
Op vrijdag 06 oktober 2006 13:30 schreef EagleBiker het volgende:

Op vrijdag 06 oktober 2006 13:30 schreef EagleBiker het volgende:
De route staat klaar :Y
100 km Oude Veluwe/Nieuwe Land, met één (gepland) rustplekje én een afkortmogelijkheid bij zadelpijn *D
TomTommers die de route alvast willen zien, kunnen een mail sturen aan: jadekroon@planet.nl. Ik zal aan het einde van de middag starten met replyen. Het bestandje voor de TomTom is uiteraard wederom minuscuul (1kb!) en eenvoudig als route zichtbaar te maken.
Ik probeer vanavond even de tijd te vinden om 'm ook in Mapsource-format te zetten voor de Garmins. *D


Waar gaat het ook alweer eigenlijk allemaal om?

Nulde-meeting
zondag 8 oktober 2006, 12 uur

Strand Nulde, N52.26901° E5.53682°


Meeting bij Strand Nulde. We hebben 't al een paar keer gedaan .....
Ff de hand schudden, tips uitwisselen, fotootje schieten, kennis delen en een stukkie rijden. Dat gaan we natuurlijk nóg een keer doen.
Jij ook? Dan treffen we elkaar op het mooie centrale meetingpoint bij ons eigen clubhuis (het benzinestation, afslag Strand Nulde, luchtfoto volgt). De deelnamekosten bedragen NUL €uro, inclusief BTW :-)

Wedden dat je het ook leuk gaat vinden?


Deelnemers tot heden:

* Eagle
* Honducteur (op een splinternieuwe Honda CBF1000, groen)
* BromR
* Tazz
* FerdiX
* Cheyenne aka Astrid
* Madox
* Dirk
* Duncarin
* Whisky
* Motormuis (op een splinternieuwe zwarte CBF1000)
* Heerveen
* Palok
* Miss Honda
* broer Heerveen (op een Bandit)
* TupperTo (op een Honda 750)
* Kiwi (op een Kiwisaki)
* JéPé (op een Honda)
* Gerrit (op z'n nieuwe BMW Rockster)
* Tigerrh met duo Centina (op een Kawasaki Eliminator)
* Charlie Chui (op een Fazer)
* Stekel en Smurfin (op een Honda CBR)
* Jij?

Alle anderen: ook welkom hoor! Gastrijders dus ook! En duo's idem!!
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/117751/singlepost/5836018
 
Laatst bewerkt:
Die foto's zijn niet van vandaag. In Utrecht heeft het de hele dag geregend.
 
Ziet er goed motormuis! (wat sien ik? Ook een Osco? :+ ) We hebben zondag als ik het goed heb onthouden twéé Arie M. verhalen te goed... O-) Zowel van Palok als van jou toch?
Jij bent óók gevallen voor de slanke zijkoffers zie ik!

Na een week regen (en onweer) rijden ziet de mijne er niet meer uit... (gisteren ook nog voor de 1000 km beurt geweest). Schoonmaken en poetsen voor de rit van a.s. zondag lijkt verspilde moeite B| , dat komt volgende week wel.


Tot zondag :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan