CBR 1000 RR model 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag zou ik een afspraak willen maken om serieus te kijken naar de Blade.
Zou je mij een mail kunnen sturen om wat af te spreken. Vriendelijke groet Jeroen van Duin
jeroen_van_duin@hotmail.com
 
Graag zou ik een afspraak willen maken om serieus te kijken naar de Blade.
Zou je mij een mail kunnen sturen om wat af te spreken. Vriendelijke groet Jeroen van Duin
jeroen_van_duin@hotmail.com

Zijn er hier mensen die Jeroen kennen, 7 uur voor het eerst op een forum en dan bij een blade komen kijken, ben misschien wantrouwend maar dit maakt mij voorzichtig. :z :?
 
Zijn er hier mensen die Jeroen kennen, 7 uur voor het eerst op een forum en dan bij een blade komen kijken, ben misschien wantrouwend maar dit maakt mij voorzichtig. :z :?
Mail hem gewoon Maarten...............als ie in Afrika woont wordt het een ander verhaal. :+
 
Zijn er hier mensen die Jeroen kennen, 7 uur voor het eerst op een forum en dan bij een blade komen kijken, ben misschien wantrouwend maar dit maakt mij voorzichtig. :z :?

Misschien heeft ie zich wel aangemeld speciaal voor jouw topic ;)
Even serieus.... als je het op MP hebt staan is het hetzelfde verhaal toch?
 
Misschien heeft ie zich wel aangemeld speciaal voor jouw topic ;)
Even serieus.... als je het op MP hebt staan is het hetzelfde verhaal toch?

Ik vind het niet zo,n gekke vraag....ook met MP ben ik altijd voorzichtig.

Als iemand al een paar jaar hier komt is het iig altijd makkelijker zaken doen ervaar ik..
 
Ik vind het niet zo,n gekke vraag....ook met MP ben ik altijd voorzichtig.

Als iemand al een paar jaar hier komt is het iig altijd makkelijker zaken doen ervaar ik..
Als je daar over nadenkt is dat eigenlijk onzin.
Ook van mensen wiens nick je hier al jaren voorbij ziet komen weet je eigenlijk niets. Kunnen enorme boeven zijn.

Net als bij MP moet je bij koop en verkoop van goederen altijd je gezonde verstand gebruiken.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je daar over nadenkt is dat eigenlijk onzin.
Ook van mensen wiens nick je hier al jaren voorbij ziet komen weet je eigenlijk niets. Kunnen enorme boeven zijn.

Net als bij MP moet je bij koop en verkoop van goederen altijd je gezonde verstand gebruiken.... ;)

Inderdaad....

vindt het nog steeds onbegrijpelijk dat je koffie gekregen hebt :+
 
Als je daar over nadenkt is dat eigenlijk onzin.
Ook van mensen wiens nick je hier al jaren voorbij ziet komen weet je eigenlijk niets. Kunnen enorme boeven zijn.

Net als bij MP moet je bij koop en verkoop van goederen altijd je gezonde verstand gebruiken.... ;)

Ik heb er niet goed over nagedacht maar wel een klein beetje. Bij mensen die hier al lang(er) rond hangen kun je in ieder van hun digitale reacties al veel afleiden. Daarin is mij duidelijk geworden dat achter de ellebogen hier niet gewaardeerd wordt. Het komt zowel vooraf als achteraf hier terug. En dat zegt niet alles maar wel heel veel ;)
En inderdaad kunnen het enorme boeven zijn maar dát maakt mij niets uit. Als ze mijn motor tenminste gewoon op de goede manier meenemen.
En is op MP iemand geinteresseerd neemt diegene contact op. Op één of andere manier verklappen zogenaamde boeven zich heel vaak al door hun bijzondere stijl van communiceren en geldt voor mij : liever niet verkocht dan een dubieuze deal.

BTW waar rij je de komende ZAC mee? :9
 
Laatst bewerkt:
Over het eerste kan ik niet oordelen. Al hoewel de koper van onze eerste fiets een beginner is en niets dan positieve ervaringen heeft op dit moment.

Over het twee kan ik je vertellen dat het onderhoud zeker niet meer is dan van een stock fiets. Onderdelen zijn niet noemenswaardig meer aan slijtage onderhevig. Tenzij je er op wk niveau mee gaat rijden natuurlijk.

Het blijft uiteraard wel een eigen overweging
 
Over het eerste kan ik niet oordelen. Al hoewel de koper van onze eerste fiets een beginner is en niets dan positieve ervaringen heeft op dit moment.

Over het twee kan ik je vertellen dat het onderhoud zeker niet meer is dan van een stock fiets. Onderdelen zijn niet noemenswaardig meer aan slijtage onderhevig. Tenzij je er op wk niveau mee gaat rijden natuurlijk.

Het blijft uiteraard wel een eigen overweging

Ik vergelijk mezelf met Rossi :+
 
Zijn er hier mensen die Jeroen kennen, 7 uur voor het eerst op een forum en dan bij een blade komen kijken, ben misschien wantrouwend maar dit maakt mij voorzichtig. :z :?

Hallo,

Is een maatje van mij, ik heb hem de link gestuurd.
Maar ja mij ken je ook niet :+
 
Graag zou ik een afspraak willen maken om serieus te kijken naar de Blade.
Zou je mij een mail kunnen sturen om wat af te spreken. Vriendelijke groet Jeroen van Duin
jeroen_van_duin@hotmail.com

Jeroen, ik zit hier met een nieuwe computer te hannessen dus zou je mij even willen mailen?
Al vast bedankt
oh ja karmaa@planet.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan