CBR 1000F Meet part 5

Wanneer??

  • Eind September 1 dag

    Stemmen: 3 27,3%
  • Eind September 2 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Begin Oktober 1 dag

    Stemmen: 5 45,5%
  • Begin Oktober 2 dagen

    Stemmen: 2 18,2%
  • Mid Oktober 1 dag

    Stemmen: 1 9,1%
  • Mid Oktober 2 dagen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jetjock

MF veteraan
31 aug 2006
2.761
0
Melreux
Seizoen 2010 afsluiter voor de Dikke Duizend groep.

Waar:Route Zwolle kampen (niet aangepast voor het moment).
Beginpunt McD Kampen om 11uur
eind punt: Het Haasje in Kampen.

Wanneer: 9 oktober 2010

Oudere M&G van de Duizend club
Deel 1 in het Utrechtse land met spare ribs
Deel 2 over de dijkjes met wokken
Deel 3 in de Ardennen 2 nachtjes
Deel 4 NAKSen in Drenthe

p1000663f.jpg


Deelnemers lijst:
1. Jetjock (ovb)
2. HansCBR
3. Wet Piston
4. DirkJan-73
5. Helly70
6. CBRJonnie
7. Daddy Philipsen
8. M Philipsen (op Soes)
9. EmielVenlo
10. Kermit
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht zelf aan een route op de Veluwe maar alle opties staan open.
We kunnen ook op zaterdag een kleine NAKS clinic doen voor de mensen die het nodig hebben en op de zondag rijden. Dan kan je zelf zien welke dag je komt.
 
Laatst bewerkt:
Hey JJ er waren toen wel meer DD's ;)

Regio Zwolle is prima in ieder geval. Ik voel het meest voor eind September gezien de temperaturen, 1 dag lijkt mij genoeg.
 
Wat routes betreft heb ik niet zoveel voorkeur. Denk persoonlijk dat Veluwe wat mooier is ;)
 
Ik dacht zelf aan een route op de Veluwe maar alle opties staan open.
We kunnen ook op zaterdag een kleine NAKS clinic doen voor de mensen die het nodig hebben en op de zondag rijden. Dan kan je zelf zien welke dag je komt.

Mijn NAKs is nog niet echt aan de beurt met pas 47.000km op de teller. Maar als er een clinic komt wil ik daar wel graag als toeschouwer bij zijn. Ik wil het straks wel zelf kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
met een BBQ in zwolle was het toch.. ??

heb 2 dagen gestemd maar eerlijk is eerlijk DJ had weer een goed punt.. temperaturen spelen wel een btje mee.. maar goed heb ook wel is voor de fun op 31-12 gereden ..

dus maakt me eigenlijk ook niet echt uit...

groenten ..
 
route kampen kennen we alleen niet tanken of koffie doen omg kampen als we op zondag gaan ..
.. .

gaat die gifkikkert ook mee .?? die weet wel weg daar..
 
ik heb gestemd voor eind september, omdat ik mijn rooster voor oktober nog niet weet

[mopper] &%!$#&@ roosteraars die hun werk niet doen[/mopper]

Lijkt me leuk om met elkaar een eind te gaan rijden... Ben ook wel in voor een meerdaagse meeting, maar dat hangt dan weer af van mijn rooster...
[mopper]zie boven[/mopper]
 
Ik me hier ook ff aanmelden om mee te lezen en te reageren wanneer nodig. En gelijk zien we hier een quote van iemand die niet (vaak) in Kampen is geweest...

route kampen kennen we alleen niet tanken of koffie doen omg kampen als we op zondag gaan ..
gaat die gifkikkert ook mee .?? die weet wel weg daar..
Naar mijn weten hebben we een Esso, een Shell en een BP zitten die zeker op zondag open zijn!
En koffie... *kuch*.. kan ik ook zetten hoor, desnoods kunnen we voor 'echte' koffie (ik heb een Senseo) ook bij paps en mams langs gaan.
Overigens zijn er ook tentjes op zondag geopend waar je koffie naar binnen kan gieten. Openingstijden 't Haasje Ofwel zo vreselijk Christelijk is heel Kampen ook weer niet, er zijn ook hier grenzen... ;)
 
Oh ja in Kampen heb je ook nog een wok! Maar of ze in Kampen zo bij zijn als M-J zijn uitlaat schoonblaast weet ik niet ;)

Bij je vader en moeder op de koffie? Ze zien ons al aankomen :X Hellys koffiezetapparaat cq espressomachine staat nu bij mij hier in Keulen...

De data waar ik op kan zijn iig:
25/9 - 26/9
9/10 - 10/10
23/10 - 24/10
 
Ik me hier ook ff aanmelden om mee te lezen en te reageren wanneer nodig. En gelijk zien we hier een quote van iemand die niet (vaak) in Kampen is geweest...Naar mijn weten hebben we een Esso, een Shell en een BP zitten die zeker op zondag open zijn!
En koffie... *kuch*.. kan ik ook zetten hoor, desnoods kunnen we voor 'echte' koffie (ik heb een Senseo) ook bij paps en mams langs gaan.
Overigens zijn er ook tentjes op zondag geopend waar je koffie naar binnen kan gieten. Openingstijden 't Haasje Ofwel zo vreselijk Christelijk is heel Kampen ook weer niet, er zijn ook hier grenzen... ;)
_O- _O- _O- _O- _O- heerlijk he die vooroordelen ;) ...

moet zeggen in harskamp kon ik op zondag niet tanken...
wel lastig als je daar geen rekening mee hebt gehouden en hij toch wel onderin stond...

valt kampen misschien wel mee dan .. .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan