CBR 1000F Meet part 5

Wanneer??

  • Eind September 1 dag

    Stemmen: 3 27,3%
  • Eind September 2 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Begin Oktober 1 dag

    Stemmen: 5 45,5%
  • Begin Oktober 2 dagen

    Stemmen: 2 18,2%
  • Mid Oktober 1 dag

    Stemmen: 1 9,1%
  • Mid Oktober 2 dagen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
IEdereen bedankt voor het succes wensen, denk dat het wel een voldoende is geworden. Krijg uiterlijk volgende week de uitslag.
Was examen voor Lead auditor van Lloyds.
moeten we dan in de toekomst meneer Hans tegen je zeggen? _O-


Mooi dat het goed is gegaan *D
 
Zeg Kermy en FleuRR, gaan we tegenwoordig onszelf ook al spotten? :+

DJ, jij moet ook nodig s zo'n MF sticker gaan bestellen! (niet om t spotten...)
Wie heeft er ook nog niet zo'n sticker?
 
Wacht ff MOET ik zo'n sticker kopen? Vind zo'n langwerpige wel aardig, zo'n hoekje trek je weer polizei van aan...

Anders leuk kado idee :)
 
Wie heeft er ook nog niet zo'n sticker?



Ikke niet !!!!..maar wil er wel
full
 
Laatst bewerkt:
Hahaha Jonnie, we kunnen dan een gezamelijke order plaatsen.

Nog even een quote uit het MF-sticker topic:
Let op: het is nog steeds onduidelijk of de het wettelijk gezien toegestaan is om de kentekenplaatsticker op je kentekenplaat te plakken. Het kan dus voorkomen dat een politie agent je vraagt om de sticker van je plaat te halen of er zelfs een boete voor geeft. Echter, voor zover mij bekend is, heeft nog niemand er een boete voor gehad en is slechts zeer sporadisch voorgekomen dat iemand de sticker moest verwijderen.

Misschien moet oom agent het dan te vaak vragen, gezien de motoren er rondrijden met zo'n sticker (ik zie er genoeg van, maandag nog een Kawa groen/blauw/wit zien staan in het centrum met zo'n stickertje erop). En dan laat je ze maar, want anders kun je denk ik wel bezig blijven over dat stickertje te zeuren.

Effe uitgezocht: stickertje voor de kentekenplaat motor = € 1,50, zo'n langwerpige voor onder de kentekenplaat = € 1,50, en voor op t automobiel (ovaal groter ding) = € 2,50.
Zie hier: http://www.motor-forum.nl/forum/lis...ker-kenteken-lang-en-auto-bestellingen-1.html
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval een mooie route (jammer alleen dat er nog een Hanzelijn doorheen liep :)) Hele aparte wegen gezien. Oh ja en prachtig weer en lekker eten! Dus de volgende keer: BE THERE :P
 
De meesten van ons hebben geen 3 bij de motorpassende kledinglijn voor het hele seisoen plus 4 paar laarzen, 5 paar handschoen etc etc.

Dus nu is het voor mij te koud voor het leer maar weer te warm voor het textiel. Leer met thermo is de oplossing.


maar nog steeds koude handen :+
 
Ik denk dat we onze bikes een beetje moeten verbouwen als we een mid-winter meeting doen....


Khatanga_TrikeMotorcycleSiberiaRussia_2.jpg
 
De meesten van ons hebben geen 3 bij de motorpassende kledinglijn voor het hele seisoen plus 4 paar laarzen, 5 paar handschoen etc etc.

Dus nu is het voor mij te koud voor het leer maar weer te warm voor het textiel. Leer met thermo is de oplossing.


maar nog steeds koude handen :+
Lol, ik ook niet. :+
Leren pak + textiel pak. 2 paar laarzen, 3 paar handschoenen.
Wel 20 buffs geloof ik... :o
Koude handen krijg ik pas als het vriest. ;)

Oh ja, heb ook thermo voor onder het leer. :)
 
Zoals beloofd, hier een paar plaatjes.

Wachten tot iedereen er is bij de Mac te Kampen

26d814afa22f39ab71cc43fcd7646978


En wie kwam er op haar nieuwe DD?

9c9545b9ddcc34966acae91f1606de8a


NA het rijden is het tijd voor ..

37569b6fce2be8477c44ed71ebd06c76


db2c6a6eec6e56010f1f4eddf7b1f8c7


En tijd om weer naar huis te gaan.

d7d42593998f8c772f770a34d50a794e


4928b3f44bcb8e933356e92d1e788d08


Mooie strepen

416029047da5e5642769b5387099f227


Tot de volgende keer :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan