CBR 1000f start niet

Cardioid

Rookie
18 sep 2019
11
1
Steenwijk
Beste.. mensen

Ik heb een Honda CBR 100f topmachine.
Echter is hij in verloop van tijd slechter gaan starten, tot nu dat hij het niet meer doet, Het aan duwen is 1 drukje en hij loopt.
Alleen doet hij het niet op de normale manier, als ik dan het knopje in druk. Gaat de motor heel langZaam rond en klink alsof hij het moeilijk heeft. Dus dacht de startmotor, Deze vervangen nog steeds niet willen starten,

Zou het mischien. Een massa probleem kunnen zijn.? Wie o wie kan mij helpen.

Mvg michel
 
Beste.. mensen

Ik heb een Honda CBR 100f topmachine.
Echter is hij in verloop van tijd slechter gaan starten, tot nu dat hij het niet meer doet, Het aan duwen is 1 drukje en hij loopt.
Alleen doet hij het niet op de normale manier, als ik dan het knopje in druk. Gaat de motor heel langZaam rond en klink alsof hij het moeilijk heeft. Dus dacht de startmotor, Deze vervangen nog steeds niet willen starten,

Zou het mischien. Een massa probleem kunnen zijn.? Wie o wie kan mij helpen.

Mvg michel
Wanneer je de motor probeerde te starten met startkabels, zat toen de oude accu nog aangesloten?
 
Ook dat heb ik allemaal na gemeten na de hand van het controle lijstje van Redforce en dat was allemaal in orde, zoals t hoort,
Toen de spanningsregelaar op gezocht. De stekker er met pijn en moeite afgekregen. Stekker van binnen helemaal verbrand. Net zoals de aansluiten van de spannings regelaar deze was om de pootjes helemaal verbrand. Dus zometeer een neiuwe stekker halen en regelaar en dan hopen we dat betweter goed is
 
Ik heb ook zoiets gehad.
Op een gegeven moment ging slechter starten. In de loop van de tijd slechter en slechter en slechter totdat....niks meer.
Wat er aan de hand was dat is dat de startmotor steeds moeilijker rond kwam. Eerste gedachte was: Slechte accu.
Uiteindelijk bleek dat de koolborstels van de startmotor aan het eind waren. Nieuw setje borstels en NIKS meer aan de hand!
 
Terug
Bovenaan Onderaan