CBR 17" velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaveR

MF veteraan
13 aug 2005
2.794
189
Vlaardingen












Lak kan een opknapbeurten gebruiken, erg leuke set om je fireblade 16,5" voorwiel mee te vervangen. Set bestaat uit een 5j achtervelg en een 3,5j voorvelg beide 17".
Prijs 200,-
 
op de foto lijken beiden wielen even hoog te zijn,dus dezelfde diameter en een achtervelg in 16 inch lijkt mij niet logisch.
Dus ik vermoed dat het hier om cbr600f wielen van 1995 en later zijn...
dit voornamelijk vanwege het type remschijven van het voorwiel.
 
Wat is de Diameter van de schijven voor en heb je de tandwieldrager en de assen ook nog beschikbaar?
Ik hoor het graag!
Hoi zag nu pas dat je gereageerd had, voorschijven zijn 296mm, tandwieldrager en assen heb ik er niet bij. Maar die zijn makkelijk te verkrijgen en kan ik eventueel regelen voor je.
 
Mooi! Nog een paar vraagjes,

Velgen zijn recht?
Op de slechte lak na geen ernstige beschadigingen?
Op de 4de foto lijkt de bus in het midden van de achtervelg iets beschadigd te zijn ( niet rond) is dit zo of lijkt dat alleen zo opde foto?

Zou je voor mij de asgaten van de wielen en de afstand tussen de remschijven voor willen opmeten?

Ik heb zeker interesse in de velgen, het is alleen een aardig stukje rijden dus wil zeker weten dat ze passen in mn projectje.

Dankje
 
Mooi! Nog een paar vraagjes,

Velgen zijn recht?
Op de slechte lak na geen ernstige beschadigingen?
Op de 4de foto lijkt de bus in het midden van de achtervelg iets beschadigd te zijn ( niet rond) is dit zo of lijkt dat alleen zo opde foto?

Zou je voor mij de asgaten van de wielen en de afstand tussen de remschijven voor willen opmeten?

Ik heb zeker interesse in de velgen, het is alleen een aardig stukje rijden dus wil zeker weten dat ze passen in mn projectje.

Dankje

Ruud,

Je hebt een pb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan