CBR 400 RR Project

Ik was niet van plan een drukvat te gebruiken, de pomp is sterk genoeg om gewoon te blijven draaien (ervaring met deze pompen bij industrieel gebruik). Freq reg kun je ook gebruiken voor 380, maar hoe ik hem heb aangesloten word hij gevoed met 1 fase 220, en stuurt 3 fase 220 uit. Mooi makkelijk dus, heb gewoon een 3 fase motor maar kan hem overal in het stopcontact pluggen.

Heb trouwens nog niets besteld ofzo, de opstelling maken kwam door verveling in de nachtdienst...

Bedankt voor de tip van de site, ik sla hem ff op.

Bjorn
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag nog 'n KOMMETJE ;) gemaakt. Deze is wel weer iets beter gelukt maar nog niet zoals ik wil.... die fucking pinholes (kleine gaatjes die ontstaan door 'n tekort aan epoxy) zitten er nog steeds in.

Je ziet ze hier aan de zijkanten:

dsc05663eo1.jpg
 
Gistermiddag nog 'n KOMMETJE ;) gemaakt. Deze is wel weer iets beter gelukt maar nog niet zoals ik wil.... die fucking pinholes (kleine gaatjes die ontstaan door 'n tekort aan epoxy) zitten er nog steeds in.

Je ziet ze hier aan de zijkanten:

[afbeelding]
Je gaat echt superlich koffie drinken jij.
Die pinholes vallen heel erg mee hoor ice, niets mis mee !
Ja, ik zou snel even een foto maken van mijn voorspatbordje, die is veel slechter.
Niks mis met je werk !
 
Je gaat echt superlich koffie drinken jij.
Die pinholes vallen heel erg mee hoor ice, niets mis mee !
Ja, ik zou snel even een foto maken van mijn voorspatbordje, die is veel slechter.
Niks mis met je werk !
Ik ben best wel benieuwd naar dat spatbordje dan :O.
 
Ik ben best wel benieuwd naar dat spatbordje dan :O.
Ja, ja. Ik maak zo snel mogelijk een foto.
Maar kan je nu al vast zeggen dat ik liever dat kopje van jou had dan mijn voorspartbordje. :z
Maar ik vind die pinholes niet eens zo lelijk.
Teminste het is natuurlijk mooi als de boel glad is maar ik zelf vind carbon ook oer lelijk, maar ik vind meer de functie mooi. :)
Foto komt snel !
 
Helaas... slotje....

Erg jammer, maar het topic is geheel in strijd met onze M-F regels aangaande het verkopen van spul dat speciaal voor die verkoop word aangeschaft dan wel gemaakt....

Gaat me best aan het hart in dit geval, hou wel van een stukje huisvlijt maar ook na overleg binnen de crew gaat dit topic toch op slot.

Ik protesteer ! (niet zo zeer tegen baksteen zelf maar meer naar de crew zelf)
Het NCR Nera kuipjes topic gesloten door de crew !
Slechte zaak. :( Ik vind namelijk best dat die regeltjes hier is door de vingers gezien kunnen worden.
full

Er zijn al zo veel regeltjes en komen jullie ook nog eens met van die (in mijn ogen)onzinige regeltjes.
Laat die jongen gewoon zien hoe hij dat kuipje maakt, nou en dan verdient hij er iets (minimaals) aan. :N


NCR Nera kuipjes topic gesloten ! :-(
 
Laatst bewerkt:
Niet posten Ice, straks krijgt ook dit topic een slotje. O-)

Ziet er mooi uit joh ! :Y
Thnx! Moet alleen nog ff de deelnaad wegschuren! Zal 'm binnenkort 's ff op m'n motor plaatsen 8-) .

Zit nog ff te kijken naar de bevestiging. Zit aan zulke bouten te denken:

A73760.jpg


Stuk of 3 erin polyesteren. 2 aan de zijkanten en 1 ergens in 't midden. Dan moet ik daar nog 'n frame voor maken (soort van T frame) waarop die wordt bevestigt.

framewb5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thnx! Moet alleen nog ff de deelnaad wegschuren! Zal 'm binnenkort 's ff op m'n motor plaatsen 8-) .

Zit nog ff te kijken naar de bevestiging. Zit aan zulke bouten te denken:

[afbeelding]

Stuk of 3 erin polyesteren. 2 aan de zijkanten en 1 ergens in 't midden. Dan moet ik daar nog 'n frame voor maken (soort van T frame) waarop die wordt bevestigt.

[afbeelding]
Ik weet het niet, mischien is het beter dat je een ophanging met rubbertjes maakt voor het trillen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan