CBR 400 RR Project

Verhoog je de achterkant wordt meestal de motor op de rechte stukken onstabiel. Maar die undertail is dat net zoiets als bij appieforum nathan zijn uitlaat :9
 
Hij zal wel wat gevoeliger worden ja, maar de rechte stukken zijn anders zo saai :9 . Maruu.. welke nathan bedoel je? Op aprilia2000 of apriliaforum.nl?

Subje word btw nu gelast 8-)
 
hey ziet er leuk uit allemaal hoor,
succes met de verbouwing *D

hey wat wil je hebben voor dat kontje?
ben bezig met een zxr fighter,
is misschien wel leuk.

gr
ZXRay
 
Ik dacht ik zal de mannen 's update :9 . Ik ben nu ff bezig met een undertail en het gedeelte dat het subframe en alles daarachter (accu enzo) gaat afdekken. Uiteindelijk doel is dat dat allemaal een geheel gaat worden.
Ik zal binnenkort ff foto's maken van de mal die ik maak voor de undertail.

Hier alvast wat foto's van de mono die er nu bijna voor de 100% opzit:

mono22.jpg


Weet er iemand een adresje voor goedkope epoxy + verharder dat geschikt is voor glasweefsel?

 
Laatst bewerkt:
Ziet er al zeer netjes uit wanneer gaat de usd erin?


Ik wacht nog op mn kroonplaat ;( , als die binnen is kan ik ff kijken wat er allemaal aan moet gebeuren 8-) . Dan ook nog 's een ZXR voorwiel ergens vandaan zien te halen |( :Z nja kzie wel.

Vandaag weer wat gedaan aan de undertail. Mal is bijna af 8-) :

undertail1.jpg


undertail2.jpg


Bedankt voor alle reacties btw 8-) :]
 
Paar fototjes:

Hierzo de houten mal
(Afbeelding)
Bonk met polyester erover
(Afbeelding)
De negatieve mal
(Afbeelding)
De negatieve mal een stuk verder..
(Afbeelding)
Polyester erin leggen
(Afbeelding)
Hier de 2e stukken, links en rechts beetje geschuurd
(Afbeelding)


Misschien nog een tip die zelf ook een beetje aankloten. Als je zo'n mal gebruikt, spuit er dan iets op dat totaal niet op het polyester hecht, hittebestendige lak ofzo. Works for me. Kaarsjes trouwens ook, maar dat is moeilijk om mooi strak te krijgen.
Wow dit doe ik je niet na...stukje vakwerk en iets waar je veel geduld voor moet hebben :}


Gr Ron
 
Goed dat je het even zegt!

Hier zijn wat maten:

Lengte: 75 cm
Max breedte: 47
Breedte zitje voor: 21
Breedte zitje achter: 25
Undertail vooraan: 26,5

Als je nog meer maten wilt weten laat het me dan maar even weten!
 
hej ice, zo te zien valt het ook wel mee met jou verklootdagen.

jij kan weer iets wat ik nie ken.....goed met polyester werken... :Y
 
Ik begin trouwens te twijfelen...kuip erop of dikke fighter. Kutte is dat ik dan een stuurtje erop moet bouwen. Er moet toch een nieuwe kroonplaat op dus daar zoutie dan mooi op kunnen.

twijfelgevalletje......wat zouden jullie doen? en vooral HOE zouden jullie het doen (uiterlijk)
 
Enige nadeel is....dat het geen fighter zal worden ;) .
Toch post ik het maar hier omdat het bij de sport alleen maar mietjes zijn die van plug and play shit houden.

Het wordt 'n racer met kappen ? .........

:W :W :W naar Sport dan.

Joehoe Moderator , joehoe *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan