cbr 500r ninja 300 of sv 650 s

Rhinse

Rookie
22 jul 2016
1
0
Wevelgem
Hallo iedereen ,

Ik ben al eventjes aan het twijfelen en heb vanalles opgezocht maar kan maar niet tot een conclusie komen. Mijn zoektocht naar de moto is versmald tot 3 motoren. Heb al enige rij ervaring dus hier zit ik niet over in, mijn keuze gaat uit naar de hierboven vermelde motoren.

De Cbr 500r spreekt mij aan omdat ik hier op gereden heb in de rijschool en deze wel fijn reed, de ninja 300 ziet er gewoon zalig uit maar ben bang dat deze wat achter gaat komen door het tekort aan cc's. En dan is er nog de sv 650s die ik zeer goedkoop kan overkopen van een kennis. Zou het beter zijn als ik rondrijd met de lichtere modellen of zal ik er snel op uitgekeken zijn, want de sv 650 s gaat toch een aanziennelijk stukje sneller. De moto zelf zal maar voor 2 jaar zijn hierna koop ik mezelf een andere :) Enige ervaring van mensen die me hiermee kunnen helpen? Zou zeer vriendelijk zijn.

Alvast bedankt en ik kijk uit naar de meningen hier over!
 
tekort aan CC's gaat ruimschoots goed gemaakt worden door tekort aan bekeuringen en heerlijk lichte gewicht.

in het zwart is het een wolf in schaapskleren met een heerlijk geluid.

na 2 jaar ook weer prima te verkopen.

ik stem voor de ninja
 
Tekort aan CC's zal geen probleem zijn met die ninja, hij zal nogsteeds hard genoeg gaan om je pasje kwijt te raken op alles behalve de snelweg ;)

Als de SV ook vol vermogen is zou ik gewoon kijken welke fijner rijdt(ninja of SV), of probeer ze alle 3 eens uit, een rit zegt meer dan 100 meningen :) . Een geknepen motor rijdt altijd wat minder fijn is wat ik wel eens gemerkt heb als ik mee reed met kennissen/familie.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zelf een mt09 maar mijn vrouw een ninja.250. Ik pak zelf regelmatig de ninja mee en ondanks het geringe vermogen (23kw dacht ik) toch altijd een hoop lol op de motor. Dankzij de smalle banden krijg je.erg makkelijk en snel in bijna elke bocht je knie wel aan de grond, mits je dat belangrijk vind. Ik vind het wel gaaf . Dus ik zeg 100% de kawa .en dan heeft de 300 net wat meer vermogen zelfs
 
Terug
Bovenaan Onderaan