CBR 600 '94

EL GRINGO

MF'er
3 apr 2003
145
0
Den Haag
Te Koop CBR 600 F uit '94 met '97 racekuip



Motor is voorzien van:

Hyperpro voorvering
Technoflex achtershock
Hyperpro stuurdemper
Open luchtfilter
Snelgas

Verder zit er nog bij:

Set extra velgen met regenbanden
Tandwielen met adaptors
T-stukken met kroonplaat
Voorvorkpoten
Clip-ons
Rem/schakelset orgineel
Twee maal race zitje
Achter schokbreker
Orginele demper
En nog wat kleine spullen zoals sproeiers, benzinepomp e.d.


Motorblok is standaard, net als de demper.
Voor verdere info kun je altijd bellen

VERKOCHT!!!!!!!!!

full
 
Laatst bewerkt:
Eerst even wachten of ik het hele pakket kan verkopen, wil het liefst alles in een keer kwijt, ook ivm ruimte. Maar wie weet later :9
 
Ben jij diegene die met een groene TRX op Zandvoort rijdt?
:N

De TRX blijft lekker op straat. Op het circuit rijd ik een PC25 CBR uit '94. *O*
Je vraagprijs is overigens keurig, zeker gezien alle extra's.

Mocht je spullen los willen verkopen (heb eventueel nog wel interesse in wat andere zaken) moet je me maar even mailen op kawa_900rkringeldinghotmailpuntcom.

En voor alle potentiele klanten: dit is een koopje! Deze CBR's zijn volslagen bullitproof, ze sturen prima, kortom goedkoper circuitplezier vindt je niet!

Dit is de mijne:
full
 
Vind het echt een megagaaf ding, eigenlijk wel wat ik zoek. Alleen kan het momenteel niet betalen, tenminste de andere kosten die er bijkomen (trekhaak auto, aanhanger, enz enz) dus helaas, ik zou je er graag vanaf willen helpen, maar dat zit er helaas niet in...
Als ie over een half jaar er nog steeds staat, wie weet... Succes iig met de verkoop!
En heeft re toch iemand gereageerd he. :+
 
Als er nou nog een kenteken opzat was ik zeker komen kijken.
Maar denk niet dat dit het geval is ;(

Wel mooi ding trouwens!
 
Zeker lekker ja :9~ Maar ik heb helaas geen plek voor een aanhanger |( :( ;( '( -O-
Als je er nou een los framepie met papiertje bijdoet kom ik serieus kijken ;)
 
Vandaag net niet gekocht, misschien prijs omlaag??? :X
Of wellicht verkopen in onderdelen, wie heeft wat nodig???? :?
 
hoe is het frame?1?! Is er (vaak) meegevallen/is er iets krom enz enz ...kun je iets meer vertellen wat de schades/plekken/gebreken enz enz van de motor?! want waarom is de achterbrug zwart gespoten...!!? origineel is die toch zilver?!
Is ie motorisch oke!? kortom het ''verleden'' van de motor!? heb je misschien nog wat meer fotos(heden) van bv de andere kant(uitlaat)

ps vervoer.....heb jezelf een karretje?! zoja wat heb je daarvoor betaald en zo nee hoe heb jij de motor dan vervoerd?!?

ik wil namelijk beginnen met circuitdagen maar vind het zonde om het met mn (weg) motor te doen! dus ben wel opzoek naar een bike voor het circuit!(gewoon met iemand die ervoor rijdt.... zoals motorsportlifestyle.. enz later miss zelfstandig rijden enz enz dus allemaal erg beginnend! het mag dus eigenlijk geen naam hebben en dus eigenlijk ook geen circuitrijden genoemd worden :) )


Gr fabian
ps ik zie nergens je foon nr staan!?!
 
Laatst bewerkt:
schopje......volgens mij wilt ie hem niet kwijt of hij is hem al kwijt?!!?
 
Laatst bewerkt:
Nee, helaas nog niet verkocht, wel veel kijkers en bellers.
Een hoop mensen denken dat ze voor dit geld een nieuwe motor kopen :?
Trax heb jij nog interesse in die velgen?? *O*
 
OK, nogmaals m'n reactie...(fijn, zo'n database crash...)

Interesse in de wielen is er wel, budget is er wat minder op het moment...mail me maar een voorstel..
 
hoi,

ik heb eventueel ook nog wel interesse in het setje velge,

laat maar de prijs weten:
vincentvanliebergen@hotmail.com

grtz
vincent
 
Terug
Bovenaan Onderaan