CBR 600 f [1990] naar Streetfighter

.
full
 
Hallo Master Z,
Ik volg je topics al een tijdje en vind het echt super mooie creaties !
Vandaag hier in groningen je ZBR gespot, en dus even in het echt bewonderd, blijft echt een supermooie machine ! Succes met deze verder :)

Groeten !
 
Hallo Master Z,
Ik volg je topics al een tijdje en vind het echt super mooie creaties !
Vandaag hier in groningen je ZBR gespot, en dus even in het echt bewonderd, blijft echt een supermooie machine ! Succes met deze verder :)

Groeten !


heeey dankjewel,
gaaf dat je de zbr hebt gezien !!!!!!!
ik moet gauw weer even een update van deze maken.

gr stefan
 
Hallo Master Z,
Ik volg je topics al een tijdje en vind het echt super mooie creaties !
Vandaag hier in groningen je ZBR gespot, en dus even in het echt bewonderd, blijft echt een supermooie machine ! Succes met deze verder :)

Groeten !


Toevallig bij de Hanze gezien zeker ? *D
 
jupz klopt :) dus bij deze dan "gespot !!" ?? moet je nog wel even een sticker plakken ;) en misschien leuk om keer te melden in het "motor student groningen" topic.. nog meer studenten uit groningen met motoren :)
 
hier weer ff een update,
ik heb een nieuw lasapparaat [ tig ] en moest dus ff oefenen voordat ik weer verder kon aan mn fighter.
maar vanavond was het dan zover.
ik heb heb subframe weer afgeslepen die ik een paar weken geleden heb gelast, het zat niet naar mn zin, en het was niet zo stevig.
vanavond heb ik een nieuw subframe gelast, met ander staal en met stukjes masief staal bij de aanhechting van het hoofdframe.
ben zelf erg tevreden [ en dat is erg lekker ] _O- _O-
full
 
ik heb ook een andere pijpenbuiger gekocht, dat oude frame had ik gebogen met een te kleine pijpenbuiger dus dat vond ik ook al niet zo mooi.
full
 
het subframe voelt nu al stevig aan.
moet nu nog tussen verbindingen maken, en beugeltjes voor de kont vast te zetten.
gr stefan
full
 
Hee Steef!

Lekker bezig! Ik blijf het iedere keer weer bizar vinden hoe het uiterlijk van zo'n fiets kan veranderen!

Ik heb effe een technische vraag via de mail gestuurd. Check maar effe.

groetjes Henk
 
Hallo Master Z,
Ik volg je topics al een tijdje en vind het echt super mooie creaties !
Vandaag hier in groningen je ZBR gespot, en dus even in het echt bewonderd, blijft echt een supermooie machine ! Succes met deze verder :)

Groeten !

Verrek heb ik het toch goed gezien, ik meende hem al te zien op de ringweg.
Heb ook dat projektje gevolgd en ga nu deze ook zeker helemaal volgen.

Groetn uut grunn
 
Hee Steef!

Lekker bezig! Ik blijf het iedere keer weer bizar vinden hoe het uiterlijk van zo'n fiets kan veranderen!

Ik heb effe een technische vraag via de mail gestuurd. Check maar effe.

groetjes Henk

He Henk *D echt geinig om een bekende tegen te komen op het mf,
beetje jammer dat je nu al technische problemen hebt :)
 
Hee Steef!

Lekker bezig! Ik blijf het iedere keer weer bizar vinden hoe het uiterlijk van zo'n fiets kan veranderen!

Ik heb effe een technische vraag via de mail gestuurd. Check maar effe.

groetjes Henk


hey henk

ik heb nog geen mail ontvangen
sdv82@hotmail.com
ik hoor het wel

mzzzzzzzl
 
ik ga morgen weer ff verder met mn bike,
ik heb ook nog een project lopen nu [ morgen ff foto's maken ] een fireblade 900 van mn maatje.
klein jaartje geleden waren we begonnen maar hij is nooit goed afgekomen.
dus deze staat ook op de brug
het is dus een fireblade 900:
-er komt een r1 kont op [2003]
-bugspoiler
-uitlaat is al ingekort carbon
-fighter stuur hadden we al gemonteerd
-koso teller aansluiten
-frame zwart coaten
-tank en delen worden grijs/titanium
-dubbele koplamp

zoals ik al zij foto;s komen eraan

gr
 
hoi stefan ziet er heel gaaf uit ook de moter van rogier ga zo door sprek je snel weer
mzzl robert
 
hoi stefan ziet er heel gaaf uit ook de moter van rogier ga zo door sprek je snel weer
mzzl robert

heeeeeeeeeeeeeeeeey Robert, het is gelukt !!!!!!! leuk.

ik ben vanavond aan mn eigen fighter bezig geweest
ophangpuntjes voor het kontje gemaakt, undertail grof opmaat gemaakt en een grove mal voor mn zadel.


full
 
.
full


ik moest ff een grove zadelmal maken zodat ik wist waar ik de zadelophangpunt moest lassen.
 
Laatst bewerkt:
he hallo stef
waar bliljven de foto,s

:] 8-) *D


heeeeeeeeeeeeeeeeeey zwager !!!

hij staat nog ff in de hoek, ben nu druk bezig met ro zn motor [ honda fireblade ]
gister heb ik zn hele motor gedemonteerd.
volgende week gaat alles naar de coater en spuiter.
in dan hoop ik over een paar weken weer verder te gaan aan mijn eigen cbr.
hier ga ik dan ook volgas mee aan de slag. nonstop !!!!!!

gr steef
 
Leuk om te zien... ik heb afgelopen weekend ook een PC19 gekocht.... deze is van het kuipwerk enz.. ontdaan en ben nog aan het twijfelen wat ik ermee wil gaan doen.

Een motor ombouwen heb ik nooit gedaan, maar lijkt me enorm leuk een keer te doen.
Ik loop alleen tegen het feit aan dat ik totaal niet weet waar ik wat moet gaan bestellen.
Bijvoorbeeld de topkuipjes, kroonplaat... dat soort dingen.... Ik ga deze vanavond even goed doorlezen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan