CBR 600 f [1990] naar Streetfighter

Ik voelde hem aankomen.......eens moet het spul ruimte maken voor nieuwe uitdagingen!
Is toch weer 1 van je kindjes Steef,maar hoe je het ook wend of keert,het blijft een hopie staal en alu bijelkaar.Wel een heel mooi hopie natuurlijk. O-)
Succes met de verkoop!Moet lukken met dit ding. *O*
 
Ik voelde hem aankomen.......eens moet het spul ruimte maken voor nieuwe uitdagingen!
Is toch weer 1 van je kindjes Steef,maar hoe je het ook wend of keert,het blijft een hopie staal en alu bijelkaar.Wel een heel mooi hopie natuurlijk. O-)
Succes met de verkoop!Moet lukken met dit ding. *O*


tnx, ik vind het ook nog steeds geweldig,heb ook erg zitten twijfelen om hm te koop te zetten.
maarja, eerst de bobber afmaken, daarna een hele dikke streetfighter, ik had je al een beetje verteld over mn plannen Gerard dus ik klop dan weer bij je aan.

gr steef
 
Na veel wikken en wegen, gaat mn cbr streetfighter de verkoop in !!!!!!!
ik wil aan een nieuw project beginnen.

voor de witte streetfighter cbr

zie hier linkie

Master Z in "streetfighter honda cbr 600 mooie witte ..."
 
Laatst bewerkt:
Prutelpot check mn foto's op pagina 53 , daar zie je de oliekoeler zitten.
Gewoon doen dit !!!! Is echt het mooiste!!!
 
Hallo mede-MF-ers!

Na een hele tijd niet actief te zijn geweest op een (weg)motor en daarmee ook niet op het forum eventjes een beste kick!

Onlangs heb ik weer een motor aangeschaft waardoor bij ons is het motor rijden weer actueel geworden is en het vrouwtje raakt maar niet uitgepraat over de ZBR, want die zat toch wel zo fijn en stuurde heerlijk (complimenten aan Stephan). Weet iemand op het forum waar de motor momenteel rond hangt of mooier nog wie hem in bezit heeft?

Groet Patrick
 
Hallo mede-MF-ers!

Na een hele tijd niet actief te zijn geweest op een (weg)motor en daarmee ook niet op het forum eventjes een beste kick!

Onlangs heb ik weer een motor aangeschaft waardoor bij ons is het motor rijden weer actueel geworden is en het vrouwtje raakt maar niet uitgepraat over de ZBR, want die zat toch wel zo fijn en stuurde heerlijk (complimenten aan Stephan). Weet iemand op het forum waar de motor momenteel rond hangt of mooier nog wie hem in bezit heeft?

Groet Patrick
Hoi patrick, ik had vorig jaar contact met een Tim die hem te koop had staan ( ik had hm bijna terug gekocht)
Ik heb zijn nummer nog.
Gr stefan
 
Terug
Bovenaan Onderaan