Cbr 600 F (F3) 1 cilinder valt uit

Polite

MF'er
29 nov 2006
248
0
Hallo een ieder,

Mijn CBR 600 F doet vreemd. Bij het starten loopt hij mooi op 4 cilinders. Beetje gas erbij, en hij begint op 3 cilinders te lopen. Maakt niet uit of hij warm of koud is. Moet ik wel zeggen, rij er erg weinig op. Hij is van 1997 en staat nog geen 9000 Km op de teller. Ik zit zelf te denken aan een verstopte hoofdsproeier?? Zou een flesje Forte motor power 1 wonderen kunnen doen??

Ik hoor het wel.

Groet,
Polite
 
loopt de motor wel op 4 cilinders als je de choke gebruikt?
als dat het geval is, dan zit er waarschijnlijk iets verstopt.
als dat niet het geval is, zou je het membraam van de gasschuiven kunnen controleren op scheuren.
 
loopt de motor wel op 4 cilinders als je de choke gebruikt?
als dat het geval is, dan zit er waarschijnlijk iets verstopt.
als dat niet het geval is, zou je het membraam van de gasschuiven kunnen controleren op scheuren.

Stationair zowel warm als koud, loopt hij mooi op 4 cilinders. Maar zo gauw je het gas open draait, gaat hij op 3 cilinders lopen. Ik denk dus persoonlijk, dat er een van de hoofdsproeiers verstopt zit.

Heb er trouwens eerst maar es verse benzine in gedaan. Vorige zat er meer dan 1 jaar in. Maar wel met forte 2.

Maar krijg ook het idee, dat mijn choke niet helemaal terug gaat. Zou dit het kunnen zijn? Ik zie hem trouwens niet zwart roken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan