cbr 600 F met sebring evo

Bedumer

MF veteraan
9 sep 2009
5.466
32
Bedum
Ik heb een vraagje heb dr nu een sebring evo uitlaat onder mijn CBR 600 F '95
en dat geeft een mega mooi geluidje.

tenminste dat vind ik... hou wel van beetje herrie })
maar heb dr nu 2 jaar mee gereden, en nog weinig gedonder mee gehad
alleen k overweeg om dr nu een andere uitlaat onder de plakken..
aangezien deze uitlaat geen DB killer of E-keur (dr staat Racing onder)
denk ik dat het wellicht verstandiger gaat worden om dr een uitlaat onder te zetten met uitneembare db killer EN een E keur merk..
moet nu iedere keer als ik naar het buitenland ga mn originele uitlaat dr onder zetten, en wordt daar klein beetje flauw van.. |(
dus heeft iemand misschien een idee of een tip voor een uitlaat die dr onder past? en wat wel een positieve invloed gaat hebben op het gedrag van de motor? :]
of heeft iemand toevallig hetzelfde ''probleem'' als mij gehad, en daar een mooie oplossing voor gevonden.
ik hoor het graag!! *O*
 
Waarom zet je er naar het buitenland een ander op, in NL mag het ook niet.
Ik had een BOS eronder (cbr600 '94) met Db killer, eigenlijk nooit gekeken naar de normen maar volgens mij was met Db killer legaal. Dat ding heeft er 5 minuten ingezeten en is nog blinkend schoon.

Nu heb ik een eigenbouw eronder dat aan geen enkel keurmerk of wat dan ook voldoet. klinkt wel :9~ en ik ga ook regelmatig Duitsland in. Als je een beetje speelt met het gas zodat je een lage brom hebt met de politie in de buurt, niks aan de hand.
Ik denk dat een dealer je wel kan helpen, anders een beetje research op het net.

Succes
 
Laatst bewerkt:
hoe bedoel je dat ie nog schoon is ?
heb dr nu namelijk geen DB killer inzitten dus ik kom altijd zowiezo al bij het starten en wegrijden al over de normen heen denk ik ..
ga het wel een keer vragen of ik het het x mag testen hoeveel DB ie geeft...
in NL is de aanhoudings kans wat kleiner dan in het buitenland... dus vandaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan