cbr 600 F pittig genoeg?

full


*D
 
Ik heb er in ieder geval veel plezier mee en als je wilt kan hij best een beetje doorgaan en trekt dan i.m.o. als een beer. :Y (ik weet gelukkig niet hoe een beer trekt en dus kan ik met een gerust hart zeggen) _O- _O-

(CBR600 1992)
 
he leuk topic .....


ik heb zelf een cbr 600 uit 1997 })

met dat ding kun je superstrak sturen en rijdt heerlijk ...

je kan er heel rustig meer rijden , maar ook echt zwaar sportief ... en inderdaad als je echt goed op toeren houd rij je er echt wel een paar uit in de bocht .

hier een piccie
full


dit was op het Circuit Zolder
 
Weer ff on topic? Een 600F is wat jij wil dat ie is. Een brommer tot 4000 toeren, een leuke allrounder tot 8000 toeren en daarboven is het beertje los. Maakt ie zelfs een prachtig hees racegeluid.

Qua zit past eigenlijk iedereen op dat ding, is echt over nagedacht. Je leest vaker 'saai' omdat ie alles goed kan. Maar zo rond de 12000 toeren is ie alles behalve saai. De 600F maakt je tot coureur. *O* *O*


dat heb je goed verwoord :Y :Y :Y
 
De 600f is zeker pittig genoeg, je hebt al snel een wheelie als je m in zn 1 ff te snel opentrekt, verder maakt t niet zo heel veel uit met andere 600 racers. Het is een alleskunner, op het circuit ligt het geheel aan de berijder hoe hard ie kan, moet zeggen dat ie zeker hard genoeg kan. Plat ook, heb m'n steppies regelmatig aan de grond :D

Kneedownmasters.jpg


Kortom topmotor :} :}
 
Joh, als je een eencilinder gewend bent, waarom ga je dan niet voor een motor met lekker veel koppel onderin? Eerder een SV dan een CBR zou ik zo zeggen.

Gaan allebei te hard voor [me]Pommel :+ [/me]
 
Joh, als je een eencilinder gewend bent, waarom ga je dan niet voor een motor met lekker veel koppel onderin? Eerder een SV dan een CBR zou ik zo zeggen.

Gaan allebei te hard voor [me]Pommel :+ [/me]

Eens, maar dat was de vraag niet. Ik kan dagelijks kiezen tussen een 600F en een VTR. Raad eens, het wordt vaak de laatste. 8-)
 
Vergeling tussen oude en nieuwe motoren.

Een nieuwe 600 Ninja is ietsje sneller dan de oude 1100 van Suzuki.
Ik geef een oude CBR600 dan weinig kans tegen de 1100. Met gelijke bestuurders natuurlijk.

full
 
ik denk dat ik toch maar de 1 cilinder houd aangezien ik echt weinig geld heb en niete cht een keuze kan maken.

want een 1 cilinder zit ook echt in men bloed.
ik werk binnen kort voor vast en spaar ik wat, zodat ik EN een 1 cilinder heb EN een 4 cilinder.

*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan