cbr 600 f

Ben ik de enige die hier niet zit te oefenen (of het reeds kan) op wheelies en stoppies enzo? Stelletje gekken allemaal hier.
Durf al helemaal niemeer meerijden dalijk :icon_razz:
 
Ach... maar je hoeft toch niets te kunnen? Daar hoef je niet eens een vrouw voor te zijn :icon_lol: Ik zelf probeer veel maar ben nogsteeds blij met die zijwieltjes :icon_biggrin:
 
Poohbeer, de laatste keer dat ik een stoppie probeerde kwam ik met een kort piepende voorband schuin voor het stoplicht te staan. (achterkant hooguit iets uit de vering)

Zo geschrokken dat ik die dure pogingen voortaan maar ff achterwege laat.
Net als met stoppies, gaat het niet, geef ik al gauw op... (loser :icon_smile: )

 

Kom op ze hee! Dat is nu de risico van het vak. Als het bandje blokkerd direct de rem loslaten en het probleem is weg. Ohja, probeer dan wel direct weer verder te remmen i.v.m. obstakels op de weg :icon_wink:


 
Kom op ze hee! Dat is nu de risico van het vak. Als het bandje blokkerd direct de rem loslaten en het probleem is weg. Ohja, probeer dan wel direct weer verder te remmen i.v.m. obstakels op de weg :icon_wink:
Zodat je zelf geen obstakel op de weg wordt :icon_razz:

Mij is het ook nog niet gelukt. Remmen niet krachtig genoeg. De CB heeft wel leuk RVS leidinkies maar ja de rem zelf is gewoon kut. De GSX heeft juist RVS leidinkies nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan