CBR 600 F2/F3 kappenset wisselen

Niekjuh

MF'er
28 feb 2011
171
0
Ik kan maar geen juist antwoord vinden op de engelstalige en nederlandstalige sites.

Ik wil deze kappenset aanschaffen: Onderdelen Honda CBR 600 F2 / F3

Maar weet niet of ze zonder problemen op mijn Honda CBR 600 F3 uit 1995 gaan passen.

Op internet lees ik dat je andere subframes nodig hebt, maar sommigen zeggen ook weer van niet. De ene zegt dat het zonder problemen past, de andere weer dat alleen de huidige koplamp van de F3 niet in de F2 kappen past en weer iemand anders zegt dat je alles moet overzetten qua subframes en lampen.

Wie kan mij helpen?

Hier nog een foto van de f3:
File:Cbr600f3.jpg - Wikipedia

en de f2:
File:Honda CBR600F2.jpg - Wikipedia

Gaat dus om de gehele kappenset, exclusief zadel, kuipruit, verlichting en de binnenkappen (zwarte dingen aan de binnenkant)

Gr,
Niek
 
Het kuipframe en koplamp zijn sowieso anders of de kuipen dezelfde bevestigingspunten hebben weet ik niet zeker. Of het gaat passen of niet maar je gaat toch geen F3 ombouwen naar een F2. :?
 
Ik kan maar geen juist antwoord vinden op de engelstalige en nederlandstalige sites.

Ik wil deze kappenset aanschaffen: Onderdelen Honda CBR 600 F2 / F3

Maar weet niet of ze zonder problemen op mijn Honda CBR 600 F3 uit 1995 gaan passen.

Op internet lees ik dat je andere subframes nodig hebt, maar sommigen zeggen ook weer van niet. De ene zegt dat het zonder problemen past, de andere weer dat alleen de huidige koplamp van de F3 niet in de F2 kappen past en weer iemand anders zegt dat je alles moet overzetten qua subframes en lampen.

Wie kan mij helpen?

Hier nog een foto van de f3:
File:Cbr600f3.jpg - Wikipedia

en de f2:
File:Honda CBR600F2.jpg - Wikipedia

Gaat dus om de gehele kappenset, exclusief zadel, kuipruit, verlichting en de binnenkappen (zwarte dingen aan de binnenkant)

Gr,
Niek

Dan vraag je toch even aan de verkoper of hij het op een F2 of een F3 heeft zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan