CBR 600 F2 onderdelen

Ik heb eventueel interesse in de accubak en de voetsteuntjes F3.
Is de accubak compleet? D.w.z. zit het klepje van de zijkant en de topcover er ook bij?
De steuntjes van de F3, zijn die de passagierssteunen in alu kleur? Zitten hier baggagehaken aan vast? (foto mag ook).
 
Accubak is inderdaad compleet, alleen weet ik niet welk klepje aan de zijkant je bedoeld. Deksel zit er wel bij

Steuntjes van de F3 zitten de bagagehaken aan vast, enige wat verwijderd is, is het slot voor je helm.

Mail me even direct dan kan ik extra foto's sturen

groet B

Ik heb eventueel interesse in de accubak en de voetsteuntjes F3.
Is de accubak compleet? D.w.z. zit het klepje van de zijkant en de topcover er ook bij?
De steuntjes van de F3, zijn die de passagierssteunen in alu kleur? Zitten hier baggagehaken aan vast? (foto mag ook).
 
Deze is nog wel aanwezig maar ik zeg eerlijk dat het schroefgat is afgebroken direct op de schroef, met een vulring kan je deze wellicht nog wel vastzetten

zou je er misschien een foto van willen maken? En hoeveel vraag je er voor in deze staat?
 
Als je me even een direct mailtje stuurt, kan ik je daarop foto's sturen van de knippers

ik vraag voor beide knippers achter, compleet plug and play 15 euro ex verzend


heb je een fotootje van de achterknippers ?...zoek nog een vervangend setje voor mijn CBX750F...knippers afgebroken :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan