cbr 600 f2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, dit is de f2 die ik bedoelde, staat bij hp motoren in eemnes, www.hpmotoren.nl. kent iemand dat bedrijf ?

Die betreffende motor is van een dame uit een plaatsje uit de buurt van Amsterdam, bij Aalsmeer ergens....
Ze vroeg er 4750 voor, maar die prijs zakte behoorlijk. Ze wilde er vanaf en voor 3250 mocht ik zelfs komen kijken. Wel onderhandelen over de prijs dan nog....
Ze had er haast mee. Vroeg toen 3800. De Devil demper is nagenoeg nieuw.
Volgens mij heb je er een mooie motor aan. Maar mischien is er partikulier een nieuwere te koop voor eenzelfde bedrag. Wel een mooie kleurstelling.
Lastig is de mijlen teller. Je kijkt je scheel op de juiste snelheidsaanduiding.
 
Scottie werkt bij HPmotoren :?

Tss, als je voor 3250 mag komen kijken, dan is ze echt goedkoop... Staat ie nog bij haar of is ie inmiddels verkocht aan HP?

(pure nieuwsgierigheid overigens, ga 'm niet voor iemands neus wegkapen.)
 
Scottie werkt bij HPmotoren :?

Tss, als je voor 3250 mag komen kijken, dan is ze echt goedkoop... Staat ie nog bij haar of is ie inmiddels verkocht aan HP?

(pure nieuwsgierigheid overigens, ga 'm niet voor iemands neus wegkapen.)

Ik denk dat zij hem aan HP heeft verkocht, nee ik werk niet bij deze zaak. Ben er zelfs nog nooit geweest. Heb alleen van meerdere mensen gehoord dat daar de motoren niet te gek duur zijn (voor een zaak).
Scottie woont in het zuiden van het land, mij te ver rijden om daar te gaan werken. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan