CBR 600 F3 1996

Q1010003.JPG
 
Nog effe vermelden dat het blok getuned is door D'Holda (bekende belgische tuner).
:}
 
echt een mooie motor.

wat is je richtprijs?


Hi,

De grote foto is wel nog van voor de grindbak schade.
Hij ziet er nu wel iets minder uit. Maar met een beetje plamuur en wat verf is dat zo verholpen.

Richtprijs is 2000 euri.

Grtz
loe
 
Hi,

De grote foto is wel nog van voor de grindbak schade.
Hij ziet er nu wel iets minder uit. Maar met een beetje plamuur en wat verf is dat zo verholpen.

Richtprijs is 2000 euri.

Grtz
loe

Mooie prijs.
jammer dat ik mijn motor er nog heb staan, anders wat het zeker wel wat geweest.
Misschien over een paar maanden als je `m nog hebt.
 
Motor staat netjes gepoetst te wachten op volgende eigenaar.
Aangezien het seizoen voor mij gedaan is, is ie direct beschikbaar.

Grtz
Loe
 
Momenteel zit ik in de orienteringsfase, dus vandaar de volgende vraag. Als ik deze motor naar Nederland haal, moet ik dan ook BPM en al dat soort dingen betalen? En hoeveel heeft de motor ongeveer gelopen, en is het altijd een circuitmotor geweest, of is die na een paar jaar omgebouwd tot circuitmotor?
Alvast bedankt voor de antwoorden ;)
 
Momenteel zit ik in de orienteringsfase, dus vandaar de volgende vraag. Als ik deze motor naar Nederland haal, moet ik dan ook BPM en al dat soort dingen betalen? En hoeveel heeft de motor ongeveer gelopen, en is het altijd een circuitmotor geweest, of is die na een paar jaar omgebouwd tot circuitmotor?
Alvast bedankt voor de antwoorden ;)
Aangezien er geen kenteken bij zit en hij (neem ik aan) ook niet op kenteken komt, hoef je 'm niet in te voeren en hoef je er dus niet mee langs de douane of RDW ofzo. Je hoeft er dus niks extra's voor te betalen.
 
Aangezien er geen kenteken bij zit en hij (neem ik aan) ook niet op kenteken komt, hoef je 'm niet in te voeren en hoef je er dus niet mee langs de douane of RDW ofzo. Je hoeft er dus niks extra's voor te betalen.


Voor zover ik weet is er steeds mee geraced ja.
Maar pit zit er nog meer dan genoeg in.

Wat betreft rdw etc... zie antw. mod

grtz
loe
 
Voor zover ik weet is er steeds mee geraced ja.
Maar pit zit er nog meer dan genoeg in.

Wat betreft rdw etc... zie antw. mod

grtz
loe

En hoe is het met de historie van de motor? Zijn er grote crashes geweest? Is alles nog mooi recht?
-Edit- ik heb je website gevonden, schade valt mee. Alleen de kappen zijn beschadigd toch?
 
Laatst bewerkt:
Dames & heren, deze krachtige cbr staat nog steeds te koop.
*O* -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan