CBR 600 F3, 1997

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
100
Rotterdam
In verband met het willen overstappen op een naked Big Bike, hierbij te koop aangeboden een zeer goed onderhouden CBR600 F3 van 1997 met 12500mls op de teller.
Fiets is altijd vol trots gepoetst en technisch onderhouden. Altijd binnen geslapen en winterslaap gehouden.
Motor is voorzien van nieuwe olie, filters, remvloeistof, koelvloeistof en
bougies....kettingset is +/- 2000km oud, banden 95% nieuw.

Motor is o.a. voorzien van het volgende:
- Gepolijste velgen.
- Undertail in kleur
- Tailriser
- Soloseatcover in kleur
- MRA Double bubble kuipruit
- Sebring RVS uitlaatsyteem met BOS sportdemper.
- Staalflex remleidingen voor en achter.

Afbeelding%20069.jpg



Vraagprijs: 4200,- Euro
 
Laatst bewerkt:
Mooi dingetje. ps wat voor soort undertail zit erop. iIk wil namelijk een andere undertail voor mijn cbr 600 f uit 1999
 
Ziet er leuk uit he ;) , rijdt ook wel aardig hoor :]
De undetail is overigens van Ermax, heb ik bij MDI vandaan.
 
Ziet er leuk uit he ;) , rijdt ook wel aardig hoor :]
De undetail is overigens van Ermax, heb ik bij MDI vandaan.

is dat de Tail-guards standaard zwart die op de site staat. Er staat helaas geen foto op. Ps is de kleur glanzend zwart als hij wordt afgeleverd.
 
is dat de Tail-guards standaard zwart die op de site staat. Er staat helaas geen foto op. Ps is de kleur glanzend zwart als hij wordt afgeleverd.

Tailguard wordt in kleur geleverd.....is exact dezelfde kleur als het kuipwerk :}
 
He Bronco. Heb je een iets betere foto van je undertail? Ps waar zit het slot om je zadel te openen. Zit die bij deze aan de zijkant?
 
He Bronco. Heb je een iets betere foto van je undertail? Ps waar zit het slot om je zadel te openen. Zit die bij deze aan de zijkant?

Zal vanavond thuis ff kijken of ik nog een piccie op m'n pc heb staan ;)
Maaruh...een slot voor het openen van het zadel op een CBR600 :? Das d8 ik alleen bij de modelletjes na '99.
 
Laatst bewerkt:
Zal vanavond thuis ff kijken of ik nog een piccie op m'n pc heb staan ;)
Maaruh...een slot voor het openen van het zadel op een CBR600 :? Das d8 ik alleen bij de modelletjes na '99.
ik heb het slotje aan de achterkant bij mijn kentekenplaat zitten
 
Vraagprijs: 4650,- Euro. Staat gewoon in beginpost :)

Mooie (gepolijste?) velgen trouwens, staat echt mooi :) *soort van schopje


4650,- is inderdaad de vraagprijs :Y

Velgen heb ik eigenhandig gepolijst, zo glad als een babykontje :+
Heeft me een aantal vingernagels en blaren gekost, maar dan heb je wel wat 8-)
 
Laatst bewerkt:
Oeioeioei wat een mooie fiets (stiekum schopje)

Ik krijg hem zeker niet voor de helft omdat ik dezelfde helm heb? Dan hoeft je hondatje niet zo erg te wennen })
 
Oeioeioei wat een mooie fiets (stiekum schopje)

Ik krijg hem zeker niet voor de helft omdat ik dezelfde helm heb? Dan hoeft je hondatje niet zo erg te wennen })

Jij krijgt hem van mij voor de helft.....mits je mijn helm er voor de andere helft bij koopt :+ ;)
 
De enige ware big bike----> GSX1400 :}
He Bronco,

Suc6 met de verkoop en tevens kickje ;)

En die CBR van jou heb ik in het echt gezien, en die is echt als nieuw :9~ dus mensen kopen die handel, dan kan Bronco die GSX kopen :Y

Goeie Keus, toch wel een blauwe he :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan