Dutchnoskillz
MF'er
- 25 jan 2022
- 67
- 29
Bij de pomp station tijdens mn toerrit hoorde ik een hoge piep wegkomen uit mijn Honda CBR 600 F3, piep kwam ergens bij branfstofpomp gebied vandaan (daar zitten relais e.d.) piep werd zachter na aantal minuten. Wouden toen verder rijden maar mijn accu spanning was laag. Dus motor aangeduwd en liep weer. Doorgereden naar huis viel me gelijk al op dat de toerenteller een eigen leven had gecreëerd en zo ook de gear indicator. Motor hield ook af en toe in als ik gas gaf. Als ik de verlichting uit deed leek het net alsof de dodemans knop ingedrukt werd. Verlichting aan was het probleem weer weg (toerenteller met eigen leven bleef voorkomen)
Ben door gereden tot aan woonplaats en bij de pomp even gestopt zodat ik het een en ander kon proberen zonder overlast te creëren in mn woonwijk. Hier heb ik gelukkig videos van, ik wou hierna wegrijden motor valt uit terwijl ik naar de 1 schakel (alsof standaard nog uitgeklapt was maar die was dat niet) Daarna was het gedaan. Motor deed helemaal niks meer, op contact geen lampjes welke branden knipper, toeters geen spanning meer. Wel deed de oplader van mijn telefoon het wel maar die is direct verbonden met de accu + zekering er tussen.
Zekeringen zelf al gecontroleerd en geen zekering door.
Ben door gereden tot aan woonplaats en bij de pomp even gestopt zodat ik het een en ander kon proberen zonder overlast te creëren in mn woonwijk. Hier heb ik gelukkig videos van, ik wou hierna wegrijden motor valt uit terwijl ik naar de 1 schakel (alsof standaard nog uitgeklapt was maar die was dat niet) Daarna was het gedaan. Motor deed helemaal niks meer, op contact geen lampjes welke branden knipper, toeters geen spanning meer. Wel deed de oplader van mijn telefoon het wel maar die is direct verbonden met de accu + zekering er tussen.
Zekeringen zelf al gecontroleerd en geen zekering door.