cbr 600 f4 1999 met kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_0567_zps0g3dozmc.jpg


IMG_2621_zpsoarmlgyi.jpg


De aanhanger
 
Laatst bewerkt:
Blijf last houden van mijn rug. Als ik met ibiprofen en paracetamol op moet rijden en dan nog te veel last heb is de lol er een beetje vanaf.

Bandenwarmers verkoop ik momenteel nog niet los. Een eventuele koper heeft eerste keus. Wil het zo compleet mogelijk aanbieden.

Eigenlijk hoeft er alleen maar iemand te komen met een trekhaak aan zijn auto en een gevulde portemonnee en hij kan zo gaan racen.
 
Jammer om te lezen dat je er mee stopt, echt een compleet pakket zo! Doe je die extra kuipen toevallig los weg? Mijne zitten nogal veel barsten in ondertussen :(
 
Je zegt dat hij met kenteken is, maar wat niet er allemaal aan gebeuren om ermee op staat te mogen rijden? Verlichting, spiegels etc. zit dat erbij?
 
nee verlichting/spiegels/schakelaar voor knippers etc zit er niet bij.
Wel er bij: kentekenplaat/kentekenplaat houder/standaard/bijrijder stepjes/schakelpook compleet om de quickschifter er tussenuit te halen/ beugel bijrijder om achter vast te houden heb ik gezien/ en alles wat ik nog niet gezien heb.
Heb die spullen van mijn kameraad gekregen en zo in de kast gelegd. Weet dus niet exact wat er nog meer bij zit om hem weer streetlegal te maken.
 
Ik neem dan aan dat het kenteken geschorst is, of is hij helemaal uitgeschreven? Als je hier weer spiegels, verlichting etc op wil monteren, is dat mogelijk door de kappen uit te zagen, of is het dan beter om straatkappen te kopen?
 
Hij is idd geschorst. Ieder jaar even online doen en klaar.
Als ik hem zou terug bouwen naar straat motor zou ik een andere kuipset kopen. Volgens mij word het anders een behoorlijk geknutsel. Zal d'r niet mooier op worden.
 
Hij is idd geschorst. Ieder jaar even online doen en klaar.
Als ik hem zou terug bouwen naar straat motor zou ik een andere kuipset kopen. Volgens mij word het anders een behoorlijk geknutsel. Zal d'r niet mooier op worden.

Gewoon een lenslampje voor in de racekuip en platte knippers op de kuip, spiegels zijn er voor het circuit zo weer af, ik heb zo twee jaar op mijn CBR Sport straat/circuit gereden, ombouw kost een paar avondjes (ik had een PVC buisje in gepolyesterd tegen strooilicht binnen in de kuip, dat moest ff drogen..) en is qua kosten tientjeswerk...
full
 
Achter had ik de stekkertjes van verlichting en knippers vervangen door één grote stekker-verbinding, verlichting en knippers op een zelfgemaakt aluminium bracket gemonteerd en kon alles er met 3 snelsluiters er zo op en af klikken, binnen 10 minuten straat of circuitwaardig :]
full
 
Is idd wel goede optie. Of als spiegels van die bar-end mirrors.

Alleen wat betreft banden zou ik niet snel met die pirelli diablo sc1/2 banden op straat gaan rijden. Zijn ze wel voor goed gekeurd. Beetje zonde om een set van € 350+ euro's daar voor te gebruiken.

Maar een volgende eigenaar moet dat natuurlijk zelf weten...
 
Is idd wel goede optie. Of als spiegels van die bar-end mirrors.

Alleen wat betreft banden zou ik niet snel met die pirelli diablo sc1/2 banden op straat gaan rijden. Zijn ze wel voor goed gekeurd. Beetje zonde om een set van € 350+ euro's daar voor te gebruiken.

Maar een volgende eigenaar moet dat natuurlijk zelf weten...

Mijn onlangs verkochte 600RR had ik dezelfde behandeling gegeven, ook weer lenslampen en afneembare bracket achter voor kentekenplaat/verlichting, dit keer voor imitatiespiegels met knippers er in vanuit Ebay-china, werkte als een speer :)

e-Mark Honda CBR600RR 03-08 / CBR1000RR 04-07 LED MIRRORS ,NOT Acrylic glass | eBay

VWB de banden, op de CBR Sport reed ik met Pilot Power 2CT, op de 600RR met Supercorsa's maar maakte niet zo veel straat-kilometers en alleen als het droog was, dan is het best te doen en anders een 2e setje velgen ?

Nou, lijkt mij dus allemaal geen probleem om deze mooie CBR niet te kopen... succes met de verkoop !
 
Laatst bewerkt:
Mijn huidige cbr600f staat er ook zo bij met een lens lampje en achterlichtje. Is niet heel moeilijk hoor! TS vertelde me alleen dat de motor met extra kuipen weg gaat. Dus mocht de gelukkige van dat setje afwillen of er niet eens bij willen dan hou ik me aanbevolen!! *O* *O*
 
Even voor de duidelijkheid: er gaan pas delen los weg wanneer een eventuele koper deze niet wil. Dan zal ik een nieuwe topic hiervoor openen.
 
Met voor banden maat rij jij achter ? toevallig met 180/60 ? ben eigenlijk wel benieuwd of dat past ?

Gr lennart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan