CBR 600 Fi 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flo Amsterdam

MF veteraan
26 jan 2003
4.885
25
Amsterdam
Te koop;
Honda
CBR 600 Fi
2001
km; 37227


Black smoke hubbel bubbel kuip ruit (incl 2e kuipruit, licht door kijk baar)
Bos race uitlaat (incl originele uitlaat)
Lichtmetale CBR remvloeistof cover
Helder wit, met blauwe gloed stads, dim & groot licht
Wit transparante led (kleine) knipper lichten + achterlicht
BMC race lucht filter
Denzo boegies
TFI module (power commander)
Stale remleidingen
Lucas remblokken (voor zgan, achter moet vervangen worden)
Gepolijste velgen
Zgan Pirelli Diablo's
Zwarte voorpoten, carter deksel, spoiler(passagiers handgreep), passagiers steppies
Nieuwe olie
Nieuwe ketting + tandwielen (achter tandwiel 2 tanden groter dan origineel)


Motor moet/gaat helaas weg om medische redenen.
Hij verkeerd in absolute nieuw staat en is onderhouden bij Pittstop motor service te Zaandam.

De motor heeft een vaste prijs van 6000 euro, dus geen biedingen of onderhandelingen.
Kom langs om het te bekijken en eventueel een proefit dit uiteraard onder bepaalde voorwaarde.

Mail voor eventuele vragen of het maken van een afspraak.



full
 
Laatst bewerkt:
Bij dealers staan vergelijkbare voor 5500 euro en dan heb je nog garantie ook. Succes, maar ik betwijfel dat iemand hem zo verkoopt :)
 
Laatst bewerkt:
Bij dealers staan vergelijkbare voor 5500 euro en dan heb je nog garantie ook. Succes, maar ik betwijfel dat iemand hem zo verkoopt :)


thx ... maaruh 55 incl nieuwe banden olie komplete ketting set :?
en dan ook nog met deze extra's .... :Z nahhh denk 't niet.

maar goed we gaan het zien toch :)
 
Voor welk bedrag kocht je deze cbr 600F fietsen nieuw? Ik dacht dat het iets van 8000 euro was?

Als dat zo is, dan is je vaste prijs van 'ahum' 6000 euro nogal hoog voor een 7 jaar 'oude' motor...

Voor de rest zeker een mooie fiets! Kick
 
Voor welk bedrag kocht je deze cbr 600F fietsen nieuw? Ik dacht dat het iets van 8000 euro was?

Als dat zo is, dan is je vaste prijs van 'ahum' 6000 euro nogal hoog voor een 7 jaar 'oude' motor...

Voor de rest zeker een mooie fiets! Kick

Nieuw prijs is volgens mij 11000 ...... maar heb hem niet nieuw gekocht hoor !

Ik heb hem alleen mooier gemaakt O-)
 
Tot vorig jaar kon je dezelfde fiets nieuw kopen voor ongeveer € 8000,-.
De (vraag)prijs is erg optimistisch. :')
 
Laatst bewerkt:
nieuw prijs was inderdaad iets in de buurt van 8000 euro. zo's fiets staat op het internet te koop voor een adviesprijs van 5190 euro. dit bij een dealer waar je waarschijnlijk 3 of 6 maanden garantie krijgt. particulier moet het wel goedkoper zijn dus ik zou zeggen dat 5000 euro een goede vraagprijs is.

mijn mening...
 
Dit is telkens het vaste discussiepunt(overigens terecht) wanneer er een 600F word verkocht.

Het is klote voor de huidige eigenaren van de 600F-jes die er meer(of niet) voor hebben moeten neertellen.
Maar feit is dat de motoren al sinds een tijdje een nieuwprijs hebben van 8000 euro.

6000 euro vaste prijs voor een 7 jaar oude 600F is dus inderdaad erg optimistisch... maar in ieder geval succes!!


P.S: een vraagprijs mag je best baseren op je nieuwe ketting, olie e.d.
Maar als je beweert dat deze motor in absolute nieuwstaat is, dan zou je dit niet mee kunnen rekenen in de vraagprijs(in ieder geval niet in zijn geheel)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan