CBR 600 RR 2005 pc37 circuitmotor, vele extra's

fluxburn3r

MF veteraan
19 okt 2007
15.767
0
Rozenburg
www.facebook.com
Wegens garage opruiming helaas in de verkoop:

Honda CBR600RR 2005 circuit motor

- ooit bij ten kate opgebouwd voor competitie deelname

- race kuipen

- Race (snel) tank dop

- HM quickshifter

- WP binnenwerk voorpoten

- WP achterdemper

- carbon motor beschermingkapjes

- stalen remleidingen

- Gesinterde remblokken (1 circuitdag oud)

- Maxtreme einddemper + decibel killer

- Alle bedrukking zijn stickers (simpel te verwijderen)

- Bridgestone regenbanden gemonteerd (altijd donker opgeslagen, wel oudere dotcode maar 11-9-2019 nog gebruikt en geen gekke dingen aan gemerkt)

- tandwiel en kettingset 1 circuitdag gebruikt (did 16-43)

- standaard schakelen

- begin dit jaar vloeistoffen ververst

- stuurdemper

- Stuuruitslag beperking

- zonder kenteken, framenummer nog leesbaar

- grote febur radiator

- nieuwe bougies 1 circuitdag oud

- accu 1 jaar oud en altijd aan druppellader gehangen

Veel extra’s:

Topkuip

Onderkuip

Tankcover

Voetsteunen

Hendels

Kabels

Db-killer

Rempomp

Bougies

Luchtfilter

Blok onderdelen

Carbon beschermingskapje

Koppelingsonderdelen

Achtersubframe

Pakkingen

Tandwielen

Etc.

vraagprijs: € 4000,-

bezichtigen in rozenburg zuid holland

19AM1-6363_resized_1.JPG 20190912_125337_resized_1.jpg 20190912_125400_resized_1.jpg 20190912_125457_resized_1.jpg 20190912_125510_resized_1.jpg 20190912_125559_resized_1.jpg 20190912_125627_resized_1.jpg 20190912_125638_resized_1.jpg 20190912_125643_resized_1.jpg 20190912_125652_resized_1.jpg 20190912_125705_resized_1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Cas

MF veteraan
21 mrt 2012
1.457
50
Niet om vervelend te doen maar ik zou toch even het een en ander nakijken, de bouten van je achtertandwiel zijn te kort of je moeren te hoog, je klembout van de voorvork lijkt niet te klemmen (te lang), en je remleiding voor heeft ruzie met je stuurdemper..
 

fluxburn3r

MF veteraan
19 okt 2007
15.767
0
Rozenburg
www.facebook.com
Niet om vervelend te doen maar ik zou toch even het een en ander nakijken, de bouten van je achtertandwiel zijn te kort of je moeren te hoog, je klembout van de voorvork lijkt niet te klemmen (te lang), en je remleiding voor heeft ruzie met je stuurdemper..
vast is vast, schijnbaar op deze manier goedgekeurd voor competitie gezien vorige eigenaar vriend van me is en die er na aanschaf niks aan veranderd heeft.
stuurdemper kan omzet worden naar andere kant zodat de leidingen niet in de weg zitten, echter met oog op verkoop had ik geen zin meer om dat zelf te doen.