cbr 600 rr 2006 circuitmoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

svjerre

MF'er
15 feb 2009
76
0
volledig circuitklaar en boordevol nuttige opties:
volledige poly kuip,bewerkte voorvork, hyperpro schockdemper, extra regenvelgen met regenbanden bridgestone en schijven+tandwiel, valbescherming bike design race, r&g voorvork en achterbrug protectie, carbon ontsteking en carterdekselbescherming, HRC snelgas, brembo 19mm rempomp abm volledig zwevende remschijven (0km met gereden), ebc HH (nieuwste versie) 0km met gereden, tsubaki raceketting, stompgrip grippads op tank, stalen remleidingen , set dunlop slicks en bt 002's racing+extra voorband, race back step kit met 'race' schakelpatroon (1op,2.3.4.5.6 beneden) conische balhoofdlagers en hyperpro stuurdepmper.
totaalprijs nieuw +- 13600eu nu 6500 alles inclusief
km stand 6000 (enkel vrij rijden), nieuwe oliefilter,luchtfilter en volledig synthetische raceolie

14sl6pl.jpg
 
volledig circuitklaar en boordevol nuttige opties:


* volledige poly kuip,bewerkte voorvork
* hyperpro schockdemper
* extra regenvelgen met regenbanden bridgestone en schijven+tandwiel
* valbescherming bike design race
* r&g voorvork en achterbrug protectie
* carbon ontsteking en carterdekselbescherming
* HRC snelgas, brembo 19mm rempomp abm volledig zwevende remschijven (0km mee gereden)
* ebc HH (nieuwste versie) 0km met gereden
* tsubaki raceketting
* stompgrip grippads op tank
* stalen remleidingen
* set dunlop slicks en bt 002's racing+extra voorband
* race back step kit met 'race' schakelpatroon (1op,2.3.4.5.6 beneden)
* conische balhoofdlagers en hyperpro stuurdepmper.


totaalprijs nieuw +- 13600eu nu voor €6500 alles inclusief
km stand 6000 (enkel vrij rijden), nieuwe oliefilter,luchtfilter en volledig synthetische raceolie.



Klinkt super! Ik neem aan dat je de schakelvolgorde makkelijk weer kan veranderen door de "stang" tussen je pook en schakelas de andere kant op te laten lopen?

Is de kabelboom aangepast? of is deze nog origineel?
 
idd 2006 model , dank u voor de mooie ordening ;) kabelboom is origineel, gaat niet weg voor een onredelijke prijs maar mag weg omdat ik bk pitbike ga rijden en als student dan nog een circuitmoto erbij is wat teveel hooi op m'n vork nemen vrees ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan