CBR 600 RR 2010 mét kenteken en alle originele delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratel

Die hard MF'er
13 okt 2005
558
2
Numansdorp
VERKOCHT MAG SLOTJE OP

Perfecte CBR600RR ABS van 2010,circuitklaar maar mét kenteken en alle originele delen voor straatgebruik!!

Wat is het (aantoonbare) verhaal?
Tot 2013 heb ik veel circuit gereden en geraced op een R1 RN12. Eind 2013 gestopt i.v.m. nieuwe hobby: kitesurfen. Het circuit bleef toch kriebelen en voor kitesurfen heb ik nog minder talent dan voor racen.

Daarom ben ik dit jaar weer begonnen. Ik heb deze fiets in januari 2016 gekocht van Peter den Heijer van Motorsportschool Holland. Het is de fiets die Peter zelf voor straatgebruik had en af en toe reed hij er mee voor op het circuit. Omdat MSH helemaal op Kawa is overgestapt kon ik deze fiets overnemen. Ik heb de fiets gekocht met al het originele kuipwerk erop en er zelf een circuitkuip op gekocht. De vering (Hyperpro Racing voor en achter) was al aangepast door Peter. De fiets is dus inzetbaar op circuit en te gebruiken op de openbare weg (wel ff origineel spul erop zetten dan).

Waarom mag ie weg? Op 4 april jl. ben ik naar Mettet geweest en na de eerste sessie was het gevoel alweer volledig terug. Als “heropstapper” had ik verwacht genoeg te hebben aan een 600, maar ik miste in de loop van de dag echt de power van mijn ‘oude’ 1000. Dat wordt op Zolder en Assen alleen maar sterker verwacht ik. Daarom ga ik op zoek naar een Honda CBR1000RR of een R1.

De specs van de CBR:

• Honda CBR 600 RR ABS (voorzijde ABS professioneel afgedopt, dus daar geen ABS momenteel)
• Blok 100% standaard
• Witte Hotbodies racekuip, het rood en grijs is gestickerd dus kan er simpel af als je iets anders wilt.
• Bijna 20.000km gelopen waarvan ruim 18.000 op straat
• Hyperpro Racing vering en demping voor en achter
• Alle originele delen zoals verlichting, kuipdelen, elk schroefje en zelfs de toeter :o) wordt erbij geleverd.
Indien gewenst kan de fiets ook in straatuitvoering worden afgeleverd
• Fiets staat op twee dagen oude (circuit-) gebruikte Continental Sport Attacks
• Verse remblokken en beurt gehad in voorjaar 2016

Prijs voor het hele spul € 6.000,-. Leverbaar met BTW factuur (zakelijk interessant).

Ruil met of inruil van CBR1000RR, of R1 van 2008 of jonger is bespreekbaar.
Info via PB of via nul zes vijf twee vier vijf acht vier nul negen

full


full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
full

full

full


Echt alles is er dus bij, dus ook duovoetsteunen, zadels, stuurschakelaars.....
Alle kuipdelen liggen keurig beschermd verpakt in de garage....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan