cbr 600 rr achterkant ??

smitty

MF'er
7 jan 2003
37
0
nijeveen
hallo motor vrienden.

ik ben er mee bezig om een nieuwe honda cbr 600 rr te kopen
maar ik vindt het kontje van de nieuwe rr wat minder.
kan iemand mij vertellen of er al iets is bedacht om dat grote zwarte ding er af te kunnen halen en toch een kenteken en knipperlichten achter te kunnen dragen. ik sta voor alles open.
misc
ook ben ik zelf aan het denken en doen natuurlijk.

ps. wel een mooi ding he ?????
 
Vragen en Opmerkingen is bedoeld voor vragen over het forum zelf. Daarom verplaatst naar Sport. :)

Het wordt vanzelfsprekend een zwarte. Toch??
 
Gewoon toch echt zelf een beetje creatief zijn met wat alu ofzo :)

[me]Fabian had er dit jaar ook een willen kopen maar wacht nog maar een jaartje[/me]
 
hallo motor vrienden.

ik ben er mee bezig om een nieuwe honda cbr 600 rr te kopen
maar ik vindt het kontje van de nieuwe rr wat minder.
kan iemand mij vertellen of er al iets is bedacht om dat grote zwarte ding er af te kunnen halen en toch een kenteken en knipperlichten achter te kunnen dragen. ik sta voor alles open.
misc
ook ben ik zelf aan het denken en doen natuurlijk.

ps. wel een mooi ding he ?????

SHAME ON U!!!!!

toen ik voor de eerste keer in de moto73 een foto van dit monster zag was ik direct verkocht door die reet!!! Veel beter dan dat kontje kan het toch niet??? zelfs een mv agusta is er niets bij!
 
Gewoon toch echt zelf een beetje creatief zijn met wat alu ofzo :)

[me]Fabian had er dit jaar ook een willen kopen maar wacht nog maar een jaartje[/me]

Jij bent zeker ook geschrokken van de inruilwaarde van je 2001 gsxr!? Ik ook namelijk. Ik mocht even € 4000,- bijleggen op een ZX6R. Ik heb dus in 2 jaar tijd 1/3 afgeschreven op mijn GSXR ( 2001 met 12500 km op de teller ) :? :? .
Hij bevalt prima dus rij ik mooi nog een tijdje door.
 
Schaam je!!

Die nieuwe 600RR is zo vreselijk gaaf!! Vooral dat nieuwe kontje!!!! :}

Het water loopt bij me in de mond alleen al te denken om een keertje op zo\'n beest te rijden... Ik heb hem zien staan in de showroom en m\'n vriendin moest me echt meesleuren anders was ik geheid voor gaas gegaan...

Niets aan veranderen! Gegarandeerd dat je genoeg bekijks hebt!!

Overigens neem wel zo\'n vreselijk mooie rooie!! Echt de mooiste kleur!
 
Laatst bewerkt:
Schaam je!!

Die nieuwe 600RR is zo vreselijk gaaf!! Vooral dat nieuwe kontje!!!! :}

Het water loopt bij me in de mond alleen al te denken om een keertje op zo\'n beest te rijden... Ik heb hem zien staan in de showroom en m\'n vriendin moest me echt meesleuren anders was ik geheid voor gaas gegaan...

Niets aan veranderen! Gegarandeerd dat je genoeg bekijks hebt!!

Overigens neem wel zo\'n vreselijk mooie rooie!! Echt de mooiste kleur!

De kentekenplaathouder en knipperlichten hadden toch echt wel wat mooier gekund, maar ja smaak he.....................daar valt gelukkig niet over te twisten.
 
Ik vind et een beetje een plastic achterkant op de standaard versie...
De SuperSport uitvoering in de foto hierboven ziet er echt wel super gaaf uit
(dus de demper) En de fiets is overigens ook heel mooi :)
 
Jij bent zeker ook geschrokken van de inruilwaarde van je 2001 gsxr!? Ik ook namelijk. Ik mocht even € 4000,- bijleggen op een ZX6R. Ik heb dus in 2 jaar tijd 1/3 afgeschreven op mijn GSXR ( 2001 met 12500 km op de teller ) :? :? .
Hij bevalt prima dus rij ik mooi nog een tijdje door.

Yep, jij snapt m...en bij mij is het dan nog extra zuur dat ie van eind 2001 is (dan krijg je dat smoezige gezeik weer terwijl ie toch echt precies een jaar oud was, maar ja) Hij is dealer onderhouden en de dealer kon ook niet ontkennen dat ie 100% was...heb zelfs voorgesteld om de banden van die nieuwe CBR onder mn Soez te leggen en andersom....maar nee, kennelijk willen ze ERG veel geld verdienen aan hun klanten...en dat gun ik ze echt niet! Je zult hem echt particulier moeten verkopen wil je een reeele waarde terugkrijgen helaas

Ik gun het de dealer wel dat ie geld verdiend....maar niet dat ie over mijn rug bakken met geld verdiend....bij verkoop en inkoop blijft nog altijd het grootste punt ----> je moet het elkaar gunnen! Ik gun hem wel verdiensten, maar niet ZO veel...vind het schandalig gewoon hoe ze werken! :(

Ik zou 5000 (!!!!!) moeten bijleggen voor een nieuwe CBR :X komt neer op een afschrijving van 4000 Euro in een jaar........k ben wel goed, maar niet gek |( Dat gun ik een dealer echt niet, dan zou ik hem nog liever voor dat geld aan een particulier verkopen! Die gun ik het dan meer als de dealer....die zet m namelijk weer voor DIK geld in de showroom..schandalig hoe ze hun klanten bestelen op deze manier :(

Maar k ben er verder niet zuur om, rij nog heerlijk een jaartje op deze superfiets door! Ding is 100% en k heb nog een jaar fabrieksgarantie, daarna kijk ik wel weer verder *D
 
nou blijkbaar heb ik dan een beetje meer geluk dan jullie.
ik heb dus een cbr 600 sport uit 2002 nog nieuw dus er er staan(ik durf het bijna niet te schrijven) nog geen 5000 km\'s op, nog maar net ingereden dus.
maar toch ruil ik hem in voor een nieuwe rr omdat het gewoon een pracht motor is.
maar de dealer waar ik nu zaken mee doe is iets schapelijker dan die van jullie.
ik moet 2000 euro\'s toe betalen. vind ik nog wel veel geld voor 5000 km\'s.
 
Yep, jij snapt m...en bij mij is het dan nog extra zuur dat ie van eind 2001 is (dan krijg je dat smoezige gezeik weer terwijl ie toch echt precies een jaar oud was, maar ja) Hij is dealer onderhouden en de dealer kon ook niet ontkennen dat ie 100% was...heb zelfs voorgesteld om de banden van die nieuwe CBR onder mn Soez te leggen en andersom....maar nee, kennelijk willen ze ERG veel geld verdienen aan hun klanten...en dat gun ik ze echt niet! Je zult hem echt particulier moeten verkopen wil je een reeele waarde terugkrijgen helaas

Ik gun het de dealer wel dat ie geld verdiend....maar niet dat ie over mijn rug bakken met geld verdiend....bij verkoop en inkoop blijft nog altijd het grootste punt ----> je moet het elkaar gunnen! Ik gun hem wel verdiensten, maar niet ZO veel...vind het schandalig gewoon hoe ze werken! :(

Ik zou 5000 (!!!!!) moeten bijleggen voor een nieuwe CBR :X komt neer op een afschrijving van 4000 Euro in een jaar........k ben wel goed, maar niet gek |( Dat gun ik een dealer echt niet, dan zou ik hem nog liever voor dat geld aan een particulier verkopen! Die gun ik het dan meer als de dealer....die zet m namelijk weer voor DIK geld in de showroom..schandalig hoe ze hun klanten bestelen op deze manier :(

Maar k ben er verder niet zuur om, rij nog heerlijk een jaartje op deze superfiets door! Ding is 100% en k heb nog een jaar fabrieksgarantie, daarna kijk ik wel weer verder *D

Het meest zure vind ik nog dat ik mijn huidige kocht met een bijleg van 8000 piek, maar toen ruilde ik een 3 jaar oude SRAD 600 in die standaard drie ruggen goedkoper was dan de huidige. Ik legde dus feitelijk maar 5000 piek bij inclusief het spyball alarm. Toch de schuld van de Euro :? :(
 
Tis inderdaad belachelijk wat je afschrijft.
Sprak 2 weken geleden Brutal Burns.. moest voor zijn ZX636R 8mnd.oud 8000km 2500Euro bijleggen.......niet normaal meer dus gewoon nog even blijven rijden op die mooie fietsen van jullie.

Om de achterkant van de CBR helemaal top te maken moet ie toch ernstig verbouwd worden...maar hoe? Ja goede vraag :?
 
Heb me onlangs de CBR 600 FS gekocht... Hij stond een maandje in de garage en dan BOEM... De RR :} Ik blijf nog even met de mijne rijden en dan ga ik er toch maar eentje kopen... Iemand interesse in een CBR 600 FS met Lazer Hotcam en andere stuff???
 
Heb me onlangs de CBR 600 FS gekocht... Hij stond een maandje in de garage en dan BOEM... De RR :} Ik blijf nog even met de mijne rijden en dan ga ik er toch maar eentje kopen... Iemand interesse in een CBR 600 FS met Lazer Hotcam en andere stuff???
Ja hoor altijd....ik geef er 8000 Euro voor net zoals de Dealer als er tenminste niet meer dan 10000km.op staat en max.1jaar oud is ;)
 
hallo daar ben ik even weer.

nou hij is besteld hoor (cbr 600 rr), donderdag is de hamer gevallen en zijn de dealer en ik het eens geworden. (het viel uiteindelijk best wel mee met de afschrijving van mijn oude motor.) \"geluk gehad denk ik \".
maar ik ben nu dus super blij,

het mag van mij wel eind maart worden, oprotten met die kut winter. dus als iemand nog mooi afbeeldingen ziet van het achterkantje zonder dat grote zwarte ding wil ik ze graag wel even zien. want dat ding moet er af gehald worden natuurlijk. dus ideeen en oplossing van harte welkom.


p.s ik heb de laser uitlaat er ook bij besteld wordt de achterkant al een stuk mooier van.


groeten een heeellleee blije smitty.
 
hallo daar ben ik even weer.

nou hij is besteld hoor (cbr 600 rr), donderdag is de hamer gevallen en zijn de dealer en ik het eens geworden. (het viel uiteindelijk best wel mee met de afschrijving van mijn oude motor.) \"geluk gehad denk ik \".
maar ik ben nu dus super blij,

het mag van mij wel eind maart worden, oprotten met die kut winter. dus als iemand nog mooi afbeeldingen ziet van het achterkantje zonder dat grote zwarte ding wil ik ze graag wel even zien. want dat ding moet er af gehald worden natuurlijk. dus ideeen en oplossing van harte welkom.


p.s ik heb de laser uitlaat er ook bij besteld wordt de achterkant al een stuk mooier van.


groeten een heeellleee blije smitty.
Gefeliciteerd hoor! Een vette aankoop heb je gedaan :}

Alleen die Laser :r

1e meeting ben je erbij he? Want ik wil dat ding wel eens lopend bewonderen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan