cbr 600 rr te koop

toniecbr

Die hard MF'er
31 jan 2008
281
0
Doetinchem
bied u aan mijn cbr 600 rr bj 2005.
doe hem weg ivm tijd zin werk enz enz.
heb er gewoon helaas geen tijd meer voor en nog weinig zin om te rijden.
deze motor is gekocht bij hartelman motoren hengelo gld.
heeft pas nog een beurt gehad in de winter,nieuwe banden olie enz enz.
extra's....led verlichting aan de achterzijde leo vince uitlaat stalen rode remleidingen,duo seat aanwezig,padock stand gratis erbij.
gewoon een eerlijke motor vraag gerust aan de heren van het topic achterhoek united.
altijd in mijn schuur gestaan,km stand 13.000.
hoop op genoeg info heren.
je mag bieden maar een bod beneden de 6000euro reageer ik niet op,dus heb je al een kleine indicatie van wat hij moet gaan kosten.
veel plezier en wie weet is ie van jou.
0653305487 vr gr tonie
full
 
Mooie fiets zeg. Heb je misschien nog wat meer foto´s? Zijn verder alle originele onderdelen nog aanwezig?
Alvast succes met de verkoop
 
Mooi !! Ik heb op het moment nog niet genoeg geld, maar dat duurt geen 3 weken meer...anders kom ik zeker langs!
 
Succes met de verkoop van deze schitterende honda Toon ;)
 
Laatst bewerkt:
Damn Tonie zonde dat die weg moet!

Deze motor is echt goed!
En het de uitlaat klinkt ook heerlijk. :9
 
ja jongens motor vrienden ,ja ik doe hem weg want ik heb dr gewoon de tijd niet meer voor.
ivm mijn tattoo shop en mijn andere bedrijf.
en vind het jammer om hem te laten staan hij staat wel hoog en droog maar toch dr wordt niet mee gereden jammer toch.
en nee ik stop niet helemaal hoor want dr komt dr wel weer 1 als ik volgend jaar een beetje meer vrije tijd heb.
en ja het is een eerlijke motor met een nog eerlijke prijs.vind ze maar voor 6000e nee nergens ja met schade.
deze is schade vrij,en ff poetsen want ben niet zo een poetsert dan is hij weer als nieuw.
ik ga geen foto's maken of dat soort shit ,en nee heb alleen de originele remleidingen nog verder niks.
liever even komen kijken als je belangstelling hebt.
en als die belangstelling dr is heb je het er wel voor over om voor zo een prijs te komen kijken ,ja toch.
nou genoeg gelult koop dat ding en je kan toeren. gr tonie 0653305487 dank u
 
Zeg buur, wat is dat nou ?? -O-

Dat ik d mijne t koop heb gezet wil niet zeggen dat jij dat ook maar moet gaan doen :+
iemand moet toch hier in d straat d eer hoog houden ..... })

maar zonder gekheid, sccs met d verkoop ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan