cbr 600 rr wordt geleverd

Laser heb een mooie uitlaat leverbaar voor de CBR600 RR, vraag me niet naar het geluid, ik heb nog geen één horen lopen of rijden.

B.T.W. Vergeet niet piccies te posten als je hem hebt.... SUPERGAVE MACHINE ZEG!!!


[EDIT NoS] Deze dus --->

full
 
Laatst bewerkt:
Laser heb een mooie uitlaat leverbaar voor de CBR600 RR, vraag me niet naar het geluid, ik heb nog geen één horen lopen of rijden.

B.T.W. Vergeet niet piccies te posten als je hem hebt.... SUPERGAVE MACHINE ZEG!!!


[EDIT NoS] Deze dus --->

(Afbeelding)

Persoonlijk vind ik dit een aardige :r pijp van Laser... 'k Heb in een ander topic hier al een erg :9~ uitlaat van Leo Vince voor de nieuwe cbr gezien.
 
Ik hoorde dat er in Nederland nog maar twee uitlaten van LeoVince aanwezig zijn. Eén aluminium en één titanium. Daar is dus moeilijk aan te komen.
 
Weet je wel zeker dat je hem volgende week krijgt. Bij welke dealer is dat dan en wat voor kleur heb je besteld?

Ik heb zelf eind november een rood/zwarte besteld maar ik heb nog niks gehoord over de afleverdatum.

Gr. M.

NB die laser uitlaten zijn veranderd, wel nog steeds twee uit de kont maar iets anders van vorm.
 
Nu nog wat moois verzinnen voor die kentekenplaat, en die knippers.
Is echt geen gezicht dat "gat" onder die pijpen :(

Verders.........CONGRATS :}
 
Ja ik weet zeker dat ik hem volgende week krijg want ik heb het afleverrapport al gezien.Ik heb trouwens een zwarte besteld bij motoport rotterdam.
Hij komt vrijdag 7-3 binnen en dan moet hij nog even klaar gemaakt worden,en op naam worden gezet en wordt het zeker volgend weekend 1000 km rijden zodat we daarna volgas kunnen gaan.
 
Laser heb een mooie uitlaat leverbaar voor de CBR600 RR, vraag me niet naar het geluid, ik heb nog geen één horen lopen of rijden.

B.T.W. Vergeet niet piccies te posten als je hem hebt.... SUPERGAVE MACHINE ZEG!!!


[EDIT NoS] Deze dus --->

full
Heeft dit ding ook een afterburner }) :}
 
ik heb gelijk mijn dealer gebeld (ook motoport) maar die wist nog van niks toen motoport rott gebeld wisten ook van niks hij zei dat het nog wel een maand kon duren .Dus ik denk dat je fout ben (hoop het niet) ,en ik heb hem toch ook vroeg genoeg besteld 5 maand terug ;(
 
mijne komt als het goed is over 1,5 tot 2 weken.
ik wordt gek van dat wachten.
Ik vind die laser uitlaat zoals ie op de beurs stond eigenlijk niet zo mooi meer als de eerdere plaatjes. uiteinde hebben ze verandert vanwege een te hard geluid ofzow.
 
Ik weet wel zeker dat jij je motor nog niet krijgt. Ik zit hiero best dicht bij het "vuur" en wij hebben er ook een "paar" in bestelling. Voorlopig heeft Honda nog steeds GEEN uitleverdatum. Helemaal ruk dus!!!!!
 
Helaas hadden jullie gelijk,we hebben bij motoport verkeerd op de fax gekeken het was dus niet 7-3 maar 7-4,ik moet dus gewoon nog een maandje wachten.Lekker hoor!!!!!!!!!!
 
ik heb vandaag nog een keer met motoport gebeld ,en hun weer met honda ned en die zeiden dat er idd ±20/3 honda's los komen maar dat het alleen maar rooie zijn .En die zwarte komen (helaas)een paar weken later ±7/4 dussssssssssss ff wachten dan .Ga trouwens van de week gewoon weer ff me oude motor ophalen (cbr600 uit '98) rijdt ook wel lekker hoor
 
hallo allemaal.

Ook ik heb even met de dailer gebeld.
en mijn rr komt 28 april binnen en kan hem twee of drie dagen later ophalen.
ik heb de rode besteld.
En natuurlijk die mooie pijp van laser :9 , ik vindt het een super pijp alleen jammer dat hij twee cm buiten het kontje steekt.

en voor de kentekenplaat houder heb ik ook wel iets, met een beetje geluk past de plaathouder van de 916 er tussen. :] (hoop ik)
 
Een vriend van mij die voor Motoport Rotterdam raced,krijgt de 1e week April een zwarte!gegarandeerd door Rick van MP R'dam.
Bleek geheim te zijn en voor die andere wordt vertraging smoes verzonnen. :X
 
Ach ik zou hem nooit willen,die kawa is bijna 10 kilo lichter!
Niks mis met Honda,maar ze lopen altijd zo achter.
Ik heb er niks mee,looiig ding van plastic.
Maar ik hoop dat jullie hem snel krijgen,zo is het niks ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan