CBR-600 voor beginnend circuitrijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die fiets van motorsportschoolHolland toch :?
Denk dat we daar financieel niet uit gaan komen, ik wil wel :9~ maar de "penningmeesteres" zal daar niet aan mee willen werken denk ik :X
Heb volgens mij dezelfde fiets al eens eerder te koop aangeboden gekregen door Peter den H toen ie er mee bij Hans Knoppers was :)
Anyway, misschien is het idd iets voor HondaStefan, mijn zegen hebben jullie :9

Oeps, zoveel?
Jij ben ook geen slechte hé fazer?
Dank je.

Enne leo u heeft mEEl.
 
Die fiets van motorsportschoolHolland toch :?
Denk dat we daar financieel niet uit gaan komen, ik wil wel :9~ maar de "penningmeesteres" zal daar niet aan mee willen werken denk ik :X
Heb volgens mij dezelfde fiets al eens eerder te koop aangeboden gekregen door Peter den H toen ie er mee bij Hans Knoppers was :)
Anyway, misschien is het idd iets voor HondaStefan, mijn zegen hebben jullie :9


Ik weet niet hoe je erbij komt... maar deze is niet van de motorsportschool holland afkomstig. :N

Je spreekt jezelf wel tegen; als je een andere jonge circuitracer wil kopen, gaat dat toch wel een duit kosten t.o.v. je huidige motor. Dan wordt 't stoppen voor jou!
 
Je spreekt jezelf wel tegen; als je een andere jonge circuitracer wil kopen, gaat dat toch wel een duit kosten t.o.v. je huidige motor. Dan wordt 't stoppen voor jou!
Stoppen? Wat een rare conclusie... :? |( Kun jij in Fazermans portemonnee kijken?
Racers zijn in alle prijsklassen te krijgen, zeker als je jonger ten opzichte van een PC25 wil gaan rijden.

Succes met de verkoop Fazerman! (Je gaat 'm nog missen, die trouwe CBR... :Y )
 
Aspiraties zat... Geld ontbreekt... :N

Heb al twee motoren achter het huis staan. En die circuitdagen (+ alles eromheen zoals reis, banden, benzine, etc.) zijn ook niet bepaald gratis. '(

Ja, geld en tijd loopt aardig op, daarom blijft het beperkt tot een dag of 6/8 per jaar anders moet ik een baan erbij zoeken :o
 
Ik weet niet hoe je erbij komt... maar deze is niet van de motorsportschool holland afkomstig. :N

Je spreekt jezelf wel tegen; als je een andere jonge circuitracer wil kopen, gaat dat toch wel een duit kosten t.o.v. je huidige motor. Dan wordt 't stoppen voor jou!

Oh, sorry Leo, ik dacht dat ik hem van de week ergens op internet tegenkwam voor €6750 of zo en aan de bestikkering als een oude fiets van motorsportschool holland herkende, misschien een beetje te snel van mij dan ;)

En over mezelf tegen spreken, dat denk ik niet zoals Trax ook al aangeeft
Je hebt jong en jonger..., het gaat om de finesse, tussen het bedrag wat ik dacht dat die RR moest kosten (maar wat dus een ander blijkt te zijn !) en bijv een R6 van bijv. '99-2000 zit al een aardig € gat en die is voor mij ook jonger :9
Ik denk dus meer aan eenmalig wat € bijleggen en verder onderhoudskosten en aantal circuitdagen ongeveer gelijk te houden, niks gelogen of tegenspraak aan :?
Denk niet dat jij die RR voor dat soort bedragen verkoopt aan mij dus nogmaals sorry, succes met de verkoop en back on topic !

@Trax, voorlopig houd de interesse zich nog in grenzen :N dus rij ik er waarschijnlijk even lekker mee door en mis ik niks (weet ook niet ho eeen andere fiets rijd dus die mis ik ook nog niet... ;) )
 
Laatst bewerkt:
Okay Fazerman... uitleg is duidelijk!
Succes met de verkoop.

Dankzij jouw topic heb ik volgende week een afspraak met Stefan. Onze wensen lijken aardig op elkaar aan te sluiten.


:]
 
full


Dat is geen slecht weer voor een proefritje dit weekend O-)
Kom op mensen, kopuh :+
 
mag ik weten waar je die racekont gehaald hebt? Op de foto's sluit die namelijk perfect aan, de meeste die ik te zien krijg sluiten slecht aan op het punt met de tank en de zijflanken...
 
mag ik weten waar je die racekont gehaald hebt? Op de foto's sluit die namelijk perfect aan, de meeste die ik te zien krijg sluiten slecht aan op het punt met de tank en de zijflanken...

Kheb hem tweedehands gekocht samen met een speciaal sub-framepje waardoor de kont iets hoger staat en waardoor alle elektra-delen iets hoger gemonteerd kunnen worden zodat het er niet onderuit hangt.
Het kiertje langs de tank en bij de kuip is toch ook wel iets groter als standaard hoor, zal de schaduw/lichtval wel zijn op de foto :?
 
Hi,

Ben op zoek naar een 2e motor voor op het circuit maar wellicht wordt dat het volgende seizoen aangezien het seizoen nu ten einde loopt. Wel een paar vraagjes:

Duitse import kan betekenen dat de kms niet correct zijn? Ik ben zelf totaal niet technisch en alles wat er gesleuteld zal moeten worden, gaat geld kosten. Hoe technisch goed is deze fiets? Zijn het erg veel spullen die er bij zitten, dus mew moet ik mijn schuur uitbouwen ;)

Groeten,
LadyXS
 
Hi,

Ben op zoek naar een 2e motor voor op het circuit maar wellicht wordt dat het volgende seizoen aangezien het seizoen nu ten einde loopt. Wel een paar vraagjes:

Duitse import kan betekenen dat de kms niet correct zijn? Ik ben zelf totaal niet technisch en alles wat er gesleuteld zal moeten worden, gaat geld kosten. Hoe technisch goed is deze fiets? Zijn het erg veel spullen die er bij zitten, dus mew moet ik mijn schuur uitbouwen ;)

Groeten,
LadyXS

Hé Buurvrouw, (je woont tenslotte in mijn buurdorp ;) ), als je hem nu koopt kan je mooi alvast de hele winter op straat oefenen met de fiets :9
Wennen hoef je bijna niet aan een CBR, daar rijdt iedereen zo op weg !

Ik heb hem zelf met 22kkm gekocht en de staat hoe hij erbij stond (algemene staat maar ook o.a de rubbers op voetsteunen, handvaten en schakelpook etc) was voor mij in ieder geval geen reden om het niet te geloven.

Hij is zo technisch goed als in benzine erin en karren maar wat mij betreft :Y
De CBR is echt een super betrouwbare, probleemloze en redelijk onderhoudsvrije fiets.
Ik weet natuurlijk niet hoe vaak en hoe hard je op het circuit wilt gaan rijden maar voor op straat kan hij er in de huidige staat van onderhoud wel 10.000km tegen aan, denk zelf dat het eerste wat aan de beurt komt ketting en tandwielen zullen zijn maar zover is het nog lang niet !

Ik heb zelf de meeste spullen (kuip, tank zadel etc) onder de schuine kap op zolder liggen, dat is een ruimte van ongeveer 1,5 meter breed 70 cm hoog en diep en dat loopt dan naar niks uit, dus ongeveer 1m3.
De banden liggen bij mijn pa in de schuur, stapeltje van 5 banden is ongeveer 75 hoog :?

Ik stuur je nog wel ff privé een uitvoerige mail over de exacte staat van onderhoud, misschien tot ziens :? ;)
 
Wegwezen oma, hij staat er nog hoor mensen !
Gisteren nog even bereden, na 4 weken stilstand (vakantie) één druk op de knop en lopen :) :]
Maandag te zien in Assen (laatste ZAC-race), behalve als iemand hem voor die tijd koopt })
Mag ook weg in “streetlegal-mode” voor een lager bedrag (dus met racekuip+werkende verlichting+nummerplaat+spiegels maar zonder de rest van de opsomming uit de eerste post)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan